{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flere malerier
  • #1   18. feb 2011 Ja de er flotte og er også vild med nr. 3 :o)

• #2   18. feb 2011 Mange tak smiley
    Jeg er nu ikke selv så vild med nr 3. så den bliver nok sat til salg. Så er det bare om der er nogle der gider købe den smiley

• #3   18. feb 2011 Det tror jeg der er. Ville måske gerne selv, men den bliver sikkert for dyr til min pengepung. ;o)

• #4   18. feb 2011 Jeg synes dine billeder er vild flotte. Købte jo en af dig engang, og er vild glad for den:-)

• #5   18. feb 2011 nr 2 er super fint, det maatte gerne haenge hos mig smiley

• #6   19. feb 2011 Du har da et kæmpe talent, har selv modtaget lidt hygge undervisning i at male (af min svigermor, for det ikke skal være løgn;) Hun har også lavet nogle flotte akvareller, men det har jeg altså opgivet, det er bare så svært at styre. Har selv lavet lidt acryl billeder (men ikke i nærheden af at ligne noget) Er vild med dit billede nr 1. Får mig til at længtes efter en sommer aften syd på smiley Kh Anne

• #7   20. feb 2011
    er det første billede ikke London?

• #8   20. feb 2011 Anne S - jo, det er London.

Anne evelyn - mange tak for din kommetar. Jeg tror nok der forskel på hvilke teknikker man bruger med akvarel. nogle bruger dem meget optyndet, så farverne bliver sarte, og så synes jeg også de kan blive svære at styre. men det er jo spørgsmål om øvelse. Jeg udtynder dem ikke så meget, så farverne bliver kraftiger, men også tykkere at male med. Det kan jeg bedst lide.

• #9   20. feb 2011 Hi hi, ja det er da Big Ben der står der i baggrunden, så er det jo ikke så meget sydpå smiley Syntes bare de varme farver oser af varme og hygge, så jeg drømmer mig lidt væk smiley

Mine akvareller lignede noget et 3 årrigt barn havde lavet, så det var hamrende dårligt for min selvtillid at fortsætte.

Betina S, sælger du af dine billeder eller er det kun til dig selv ? Kh Anne

• #10   20. feb 2011 Anne - jeg sælger også af mine billeder. Jeg må desværre bare ikke annoncere det herinde på HG, medmindre det er et allerede færdig hestemaleri.
    Men folk er velkommen til at skrive og spørge hvis de er interesseret i noget smiley

• #11   20. feb 2011 Åhh ja, det er rigtigt, der er jo alle de hersens regler smiley Jeg skriver nok lige en lille besked til dig senere, kan menli lige nå et hurtigt smut ud til den lille pony inden vi skal i byen smiley Kh Anne

Kommentér på:
flere malerier

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce