Mere sløv på højre volte. {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Min dejlige hoppe er begyndt på noget, som jeg finder en smule sært.
Hun er en meget selvgående og energisk hest, som jeg før har haft en del problemer med at holde tilbage. Endelig er vi begyndt at få styr på tempoet, men nu er hun begyndt på noget meget mystisk... Højre volte rundt er hun begyndt når man samler hende op i skridt, at skyde skulderen meget, og gå ind mod midten. Jeg har godt fat i udevendige, og har indenvendige ben godt til, men hun ignorerer bare mine signaler og vader rundt. Presser jeg til laver hun bare skridtpirouetter...
I traven højre volte rundt er hun nemmere at være på end venstre volte, det er som om hun har en bedre balance højre rundt, men hun er tilgengæld også begyndt at blive lidt "sløv".
I galoppen højre volte rundt er hun blevet meget sløv, jeg skal nærmest sidde og sparke hende uafbrudt for at holde hende igang, hvor jeg før har skullet hænge hende i hovedet for at hun ikke styrtede gennem barrieren!
Venstre rundt er hun energisk som hun plejer, det er kun på højre volte hun er blevet sløv.
Nogle der ved hvad det kan skyldes?
Mvh. Michelle
jul 2007
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 5 Emner: 102 Svar: 230
jeg ville prøve i longe, gerne pessoa, om hun også gør det der!
Hvis nej, så ville jeg ride sneglehuse.... ind ind ind ud ud ud ind ind ind osv så hun var nødsaget til at lytte.
Hvis hun også gør det i longe, så ville jeg ringe efter en kiropraktør eller massør og forklarer dem problemet, og få en tid!
Held og lykke med det!
Mere sløv på højre volte.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside