Han vil ikke gå væk fra mig.. xD {{forumTopicSubject}}
Nu er vejret jo så småt begyndt at blive lidt venligt igen, og det er super rart da jeg så begynder at ku få lidt gang i Balder igen! Jeg ku rigtig godt tænke mig at begynde at longere ham lidt, og vi har også gjort det et par gange, men jeg har et lille problem med ham xD Balder han vil MEGET hellere stå inde ved mig, end at jokke rundt, og derfor har jeg problemer med at få ham "væk" fra mig, hvis man kan sige det sådan
Så jeg vil egentlig hører, om der er nogle af jer, der har nogle gode råd til hvordan jeg kan lærer ham at komme ud på en volte om mig?
Jeg har en idé om at det er fordi han er så vant til bare at følge efter os, (vi er 2 parter og ejer om ham :)) når vi går, så han bliver jo helt forvirret når det er at jeg ligepludselig vil have ham væk fra mig. Så det ville være skønt med nogle råd til hvordan jeg kan lærer ham det (evt. et signal eller noget) så den gamle dreng ikke bliver forvirret xD
Det skal lige siges, at når det endelig lykkedes at få ham ud på en volte, så går det altså meget godt, bortset fra han noglegange bare "løber" fra mig. Men det er lidt sjovt, for det er kun når han er i longe, at han ligesom ikke rigtig kan finde ud af det. Hvis han er fri på banen, så kan kan altså godt finde ud af det der med at følge hovslaget ^.^
Nå, et lille emne blev faktisk rimelig langt Så hvis i har nogle råd, så skriv dem, og hvis ikke, så lad vær xD
Vh. Thea
okt 2009
Følger: 66 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.842
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 49
CAK . : Ved du hvor jeg kan finde hendes metode henne?
apr 2010
Følger: 61 Følgere: 60 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 56
det samme gør mille og det plejer at hjælpe bare at svinge lidt med torvet.
jun 2008
Men jeg har prøvet at svinge lidt med torvet, men så bakker han bare og tager hovedet i vejret,
Ja, jeg kunne godt prøve at spørger den anden part, men hun har ham jo ikke samme dage som mig,
apr 2010
Følger: 61 Følgere: 60 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 56
det hjalp i hvert fald med Miche:-)
jun 2008
Han vil ikke gå væk fra mig.. xD
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside