Træt.. af livet? {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger.. Jeg er træt af vendinder, der hellere vil være sammen med "de populære i klassen, dem der er kønne..". Træt af at alle dem der er kønne, ikke ved hvor heldige de er. Hver gang jeg kigger mig i spejlet får jeg lyst til at kaste op ud over mig... Det tror jeg ville se bedre ud. Jeg har det bare som om at jeg mister alle mine veninder pga. mit udseende, og jeg HADER det. Hjælp! hvad skal jeg gøre.! Jeg tør ikke kigge på nogle drenge, fordi at jeg er bange for at de bare tænker "Hold kæft hvor er hun dog grim".
Jeg HADER spejle. for så kan jeg se mig selv.
Jeg tør ikke blive konfirmeret, fordi at jeg ikke er så køn. jeg kan ikke se mig selv i fin kjole, og.. ja. Jeg er bare trær af det.!. Men hvad fanden gør man?.
hjælp..
Blogger
Følger: 229 Følgere: 1405 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.588
Men jeg kan faktisk ikke fortælle dig hvad du skal gøre, for selvtillid er noget der kommer inde fra, det er ikke noget vi kan give dig eller noget dine venner kan. De kan kun hjælpe det på vej, men den rigtige selvtillid kan du kun selv få frem
maj 2008
Følger: 142 Følgere: 120 Heste: 7 Emner: 74 Svar: 610
Jeg ved godt det her vil komme til at lyde måske lidt hårdt. Men de veninder som dropper dig til alle andre. Dem ska du droppe alt kontakt til, ved godt det kan være svært. Men det viser bare at de ikk er det værd, jeg har selv måttet gøre det samme, det ska ikk kører dig ned hvergang de veninder gør sådan?
Men skriv gerne til mig over PB
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.739
hvis de dropper dig til fordele for nogen andre, så skulle du måske tænke over hvor meget "venner" de enlig er.
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 2.675
Blogger
Følger: 229 Følgere: 1405 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.588
Jeg har altid været MEGA negativ indtil for 3år siden hvor mit liv ændrede sig til at blive fantastisk og idag er jeg stortset aldrig negativ
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
Ville ikke snakke med nogen, eller kigge op. Jeg følte virkelig jeg var noget af det grimmeste og tykkeste. Mit hår var grimt, jeg havde dobbelthage, min næse var grim og mine fødder var for store.
Jeg endte med at skære i mig selv og intet spise. Alt hvad folk sagde til ming var fordi jeg var grim og dum og intet kunne.
Men jeg overbeviste mig selv om at jeg var god nok, at min familie elskede mig og at jeg ikke var tyk og grim.
Alle sagde til mig at jeg havde en helt vildt flot krop og bare var dejlig.
Men jeg kunne ikke se en grund til de sagde det, for det passede jo ikke?
Men du skal tro på dig selv, jeg mistede selv alle mine veninder dengang og har stadig ikke fået bygget min vennekreds op igen. Du skal ikke tænke på hvad andre tænker, de kan da være ligeglade. Tænk på hvor dejlig en person du er, hvor sød du er ved andre og hvor meget du gør for andre. Så kommer selvtilliden helt af sig selv. Du vil begynde at forstå udseendet ikke betyder alt. Og jo alle er smukke, kønne unikke på deres egen måde.
Der vil altid være en der passer sammen med dig. Og venner vælger man ikke ud fra udseendet, det lærer du ihvertfald, tro mig.
Du bliver nødt til at arbejde med dig selv, føle hvad der gør dig glad. HAr du brug for at være alene er du det, ellers må du søge det der gør dig glad, det er den eneste vej ud af det sorte hul du er på vej ned i.
Der vil komme lys forude. når du tror på at det vil komme en dag .
Eller skriv et PB hvis det ikke er nok det her
apr 2007
mar 2010
Følger: 69 Følgere: 57 Heste: 13 Emner: 47 Svar: 181
Jeg er på en måde glad for at der er nogle der har det på samme måde som mig. Jeg kan høre at der er mange der har været igennem det, og spekulerer på om det er noget man bare skal igennem?..
apr 2007
mar 2010
Følger: 69 Følgere: 57 Heste: 13 Emner: 47 Svar: 181
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 64 Emner: 91 Svar: 454
Men mine heste, og min eneste veninde har givet mig min tillid, og sagt til mig at jeg er god nok som jeg er.. Min pony er virkeligt alt for mig, jeg kan se mig selv i hans øjne, vi er en.. Jeg har fået min selvtillid af ham.
Det er ikke sådan jeg siger: EJ HVOR ER JEG BARE GUDESMUK, EJ HVOR ER JEG HOT!! Men jeg syntes at jeg er; okay, og flink og imødekommende, god mod dyr, og hyper unge..((:
Jeg syntes du skal lade dyrene hjælpe dig.. de hjalp mig..
Træt.. af livet?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside