{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

træt af livet!? {{forumTopicSubject}}

aner ikk hvad der sker.. er såe træt af livet såe det helt vildt.. har aldrig prøvet at være træt af livet på den her måde og har virkelig vært langt ude... alt går galt . alle mennesker bliver sure fordi jeg gør alt galt.. har lige fået job burde jeg vel nok være glad for men ja er jeg ikk... nogen som har det som mig?? og hvad kan jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt af livet!?
  • #1   20. aug 2010
    jeg kender godt

vigtig finde nogen snakke med om det

få jeg gik med det hele slev og jeg gik ned med flag og røgpå pysk

• #2   20. aug 2010 har gået sårn siden min bedstefar døde men såe gik det godt og nu går det mega dårligt... jo mere folk kræver af mig jo mere går jeg ned med flaget...

har angst

og tror måske jeg har borderline

• #3   20. aug 2010 jeg sys du skal tag til læge eller på pysk skadestue

ja ved godt det er svært kommer afsted

tog 1½ år for mig

før der tog slev i stå på togbane at jeg kommer afsted

• #4   20. aug 2010 hmm kan ikk er bange for mennesker oveni

• #5   20. aug 2010 var jeg også

så må finde en som stå på.
    eller ring til de hotline og snakke

• #6   20. aug 2010 hvad?

• #7   20. aug 2010 Det er meget vigtigt at du prøver at fokusere rigtig meget på det positive i dit liv - som at du har fået arbejde ..
    og så er det vigtigt du har en at snakke med om det hele, en der vil lytte til dine tanker og problemer, og en du stoler på ..
    Kender selv det med at være træt af livet, men er kommet videre og har det godt, det er 1½ år siden jeg begyndte at få det bedre ..
    Jeg turde heller ikke få hjælp, og gå til læge eller sådan, men efter jeg havde snakket meget med et par mennesker jeg stolede på så fik de mig presset til at ta skridtet og det hjalp mig ..
    Du må gerne skrive til mig hvis du vil snakke om noget, vil gerne lytte og prøve at hjælpe - dog tror jeg det bedste er at få prof. hjælp ..

• #8   20. aug 2010 den eneste jeg stoler på som jeg kan snakke med er min kæreste

• #9   21. aug 2010 vil han ikke lytte på dig så ?
    for så prøv at få dig en rigtig god snak med ham om det hele, så kan han os bedre forstå dig og måske endda hjælpe dig ..

• #10   21. aug 2010 hmm ja kunne jeg vel prøve

• #11   21. aug 2010 synes du skal prøve det, for han må jo være en person der kender dig, og holder af dig og gerne vil hjælpe dig ..
    måske er han endda bange for hvad der er galt med dig, kan jo være han kan mærke på dig du ikke er så glad som du plejer eller sådan, så synes du skal prøve at få snakket med ham smiley
    bare start stille og roligt, så skal i nok få en god snak - håber det lykkes for dig smiley

• #12   21. aug 2010 håber jeg oss.. ja han bekymre sig mega og tark smiley

• #13   21. aug 2010 så synes jeg os virkelig du skal forsøge at snakke med ham om det, for så forstår han jo bedre hvorfor du har det som du har .. håber du får det bedre, du kan altid skrive hvis der er noget smiley

• #14   31. okt 2010 Forstår dig fuldt ud. Jeg går på børne psykiatrisk og snakker med pyskiater ( også pga. alt muligt andet ) men kunne det evt være en ide? -selvf. kan man ikke bare lige snakke med dem, men så kunne du opsøge din læge eller psykolog. Hvis du ikke er så vild med det og du synes det ikke er noget din mor/den du bor ved. skal blandes ind i ' så prøv og gå på Girltalk.dk det er en side for piger som har alle mulige problemer eller piger som bare vil snakke med andre piger! Der er rådgiver som man kan snakke med på chatten. -Så er der også børns vilkår du både kan skrive og ringe til og få nogen gode råd.

- Husk du har altid din dejlige hest og kan sige tingene til - den elesker dig lige meget hvad.

' mvh Ninna

Kommentér på:
træt af livet!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce