- ALT mellem himmel og jord!

- ALT mellem himmel og jord!

Medlemmer: 1.725
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
846 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hunden jagter hestene? Hjælp! Hunden jagter hestene? Hjælp!

Hjælp tak!
Min hund er bange for mine heste, og derfor render hun rundt og gør af dem når vi lukker dem ind og ud..
Jeg gætter på hun jagter dem fordi hun vil holde dem på afstand, pga. hun er bange. Men hun vil bare ikke stoppe.. smiley
Idag da jeg lukkede ind, var hun med min far ude, og så pludselig kom hun løbende og gøede. Der gik jeg med min hest (Jolly), som blev så forskrækket at hun løb ind i mig og nær havde væltet mig smiley
Det er en meget smal gang vi trækker ind og ud, så havde jeg faldet var det gået meget galt..
Det fik mig til at indse, at der skal gøres noget ved det!
Det kan gå hen og blive farligt for mig, hestene og hende selv..
Hestene er van til hunde, bortset fra min egen.
Men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gøre for at få dem til at vænne sig til hinanden igen..

Håber på i har nogle gode råd smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunden jagter hestene? Hjælp!
  • #1   24. jan 2011 Du kunne jo lukke den ind
    men ellers så prøv at få en anden til at give den godbidder og hele tiden aflede dens opmærksomhed imens du lukker hestene ind tilsidst vil den se det som noget godt at du lukker dem ind for så for du det til at betyde mad smiley altså så tror jeg den vil begynde at glæde sig til at hestene skal ind smiley tror jeg...

• #2   24. jan 2011 Tja - det eneste råd jeg kan gi er at holde hunden inde når i lukker ind og ud.. og ellers prøve at opdrage hunden til at det er forkert at gø og at den ikke må løbe efter hestene.. Jeg tror i hvert fald at det kan blive svært at lære jeres hund at heste ikke er farlige.. de er jo nogle meget voldsomme dyr smiley

Jeg har det omvendte problem ^^ vores pony løber efter den hund der er på gården - hunden tror det er ondt ment og ponyen tror de leger, for hun er vant til at hunde vil lege med hende...

• #3   24. jan 2011 Jeg vil gerne kunne have hende ude.. Specielt fordi min far tit er ude og har hende med.
    Hmm.. det lyder som en god idé smiley
    Det vil jeg helt klart prøve smiley

• #4   24. jan 2011 oka smiley

• #5   24. jan 2011 Annika *

Som jeg lige skrev, kan jeg ikke bare holde hende inde.. smiley
    Ja det gør det lidt svært smiley Havde været så meget nemmere hvis det bare havde været en kat eller noget smiley
    Det er det svære ved at have en hund der er 4år når man så får hest.. og hunden så ikke er van til dem smiley

Hehe smiley Se det problem ville jeg meget hellere have, da det jo så er hunden der bliver flyttet rundt på, og ikke de 'store' heste! smiley

• #6   24. jan 2011 Man kan ikke lære en gammel hund nye tricks som min mor altid har sagt hehe smiley for en del år siden fik vi en hund der var 12.. han var vant til heste (kom fra en gård) men alligevel opførte han sig ligesom din.. vi kunne intet gøre.. Heldigvis så var han stille så længe han havde et sted at gemme sig smiley Men der var i hvert fald ikke noget andet der gjorde at han slappede af...

Den hund jeg har "problemer" med nu, har fundet ud af hvem Anna-Bella er.. så hunden er for længst væk når bella komme frem smiley

• #7   24. jan 2011 Når du tager hesten, så sig til din far at han skal tag hunden med sig? Og gå væk. så den er på afstand af jer.
    Nu har jeg selv hund, om min hopper af mine heste såå (;

• #8   24. jan 2011 Annika *
    Gid det var sårn med min hund!! Hun skal lukkes inde et sted for ikke at rende rundt og gø ad dem..
    Klog hund alligevel smiley

Team Hjortkjær [fordi vi kan] H
    Det gjorde jeg også idag. Men han holder ikke øje med hende, så pludselig er hun væk fra ham, og jagter hestene.. Og har hun først set man lukker ind eller ud, lytter hun ikke til en, så skal man hen og tage fat i hende før hun reagerer.. smiley

• #9   24. jan 2011 Så må han jo ligesom lige holde øjnene med hende.

• #10   24. jan 2011 Team Hjortkjær [fordi vi kan] H
    Jo tak, det ville sgu være dejligt hvis han engang imellem gad gøre det!

• #11   24. jan 2011 haha ja smiley

Kommentér på:
Hunden jagter hestene? Hjælp!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce