Hunden jagter hestene? Hjælp! Hunden jagter hestene? Hjælp!
Hjælp tak!
Min hund er bange for mine heste, og derfor render hun rundt og gør af dem når vi lukker dem ind og ud..
Jeg gætter på hun jagter dem fordi hun vil holde dem på afstand, pga. hun er bange. Men hun vil bare ikke stoppe..
Idag da jeg lukkede ind, var hun med min far ude, og så pludselig kom hun løbende og gøede. Der gik jeg med min hest (Jolly), som blev så forskrækket at hun løb ind i mig og nær havde væltet mig
Det er en meget smal gang vi trækker ind og ud, så havde jeg faldet var det gået meget galt..
Det fik mig til at indse, at der skal gøres noget ved det!
Det kan gå hen og blive farligt for mig, hestene og hende selv..
Hestene er van til hunde, bortset fra min egen.
Men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gøre for at få dem til at vænne sig til hinanden igen..
Håber på i har nogle gode råd
apr 2010
Følger: 39 Følgere: 42 Heste: 9 Emner: 57 Svar: 1.121
men ellers så prøv at få en anden til at give den godbidder og hele tiden aflede dens opmærksomhed imens du lukker hestene ind tilsidst vil den se det som noget godt at du lukker dem ind for så for du det til at betyde mad
sep 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 48 Svar: 1.230
Jeg har det omvendte problem ^^ vores pony løber efter den hund der er på gården - hunden tror det er ondt ment og ponyen tror de leger, for hun er vant til at hunde vil lege med hende...
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 210 Heste: 7 Emner: 130 Svar: 689
Hmm.. det lyder som en god idé
Det vil jeg helt klart prøve
apr 2010
Følger: 39 Følgere: 42 Heste: 9 Emner: 57 Svar: 1.121
aug 2007
Som jeg lige skrev, kan jeg ikke bare holde hende inde..
Ja det gør det lidt svært
Det er det svære ved at have en hund der er 4år når man så får hest.. og hunden så ikke er van til dem
Hehe
sep 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 48 Svar: 1.230
Den hund jeg har "problemer" med nu, har fundet ud af hvem Anna-Bella er.. så hunden er for længst væk når bella komme frem
jan 2009
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 129 Svar: 993
Nu har jeg selv hund, om min hopper af mine heste såå (;
aug 2007
Gid det var sårn med min hund!! Hun skal lukkes inde et sted for ikke at rende rundt og gø ad dem..
Klog hund alligevel
Team Hjortkjær [fordi vi kan] H
Det gjorde jeg også idag. Men han holder ikke øje med hende, så pludselig er hun væk fra ham, og jagter hestene.. Og har hun først set man lukker ind eller ud, lytter hun ikke til en, så skal man hen og tage fat i hende før hun reagerer..
jan 2009
aug 2007
Jo tak, det ville sgu være dejligt hvis han engang imellem gad gøre det!
jan 2009
Hunden jagter hestene? Hjælp!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside