lost i dansk stil. HJÆLP?! {{forumTopicSubject}}
Jeg ligger her, her har jeg ligget hele morgnen. Solens stråler skinner i mit hoved.
Omkring mig leger børn med hinanden, både piger og drenge. De bygger sandslotte, og bader, imens ligger jeg her på en sten. Kigger op i luften. Fuglene som pipper og børnene som skriger.
<i>Lea kom ind i værelset, hun smækkede døren så hårdt, at hele huset rungede. Jeg kiggede på hende, hendes makeup hvor løbet ned af kinderne, og hendes øjne var røde. Hun græd. Hun skreg, og råbte. Jeg har aldrig set hende sådan. Det var helt mærkeligt. Her sad jeg på hendes seng og studerede hende. Jeg kunne ikke gøre noget. Men her sad jeg og kiggede på hende imens hun stod foran spejlet. Hun var ulykkelig. Så godt kendte jeg hende. Hun var min bedsteveninde. Hver nat holdte hun om mig, snakkede til mig. Men nu… Hun holdte mig i mit lange hvide hår, hun ræv mig. Hun rev mit tøj af, smed mig på jorden, råbte og skreg. Noget jeg ikke forstod. Jeg tror det var godt. Mit hoved gjorde ondt. Hun samlede mig op, krammede mig. Jeg var forvirret. Hvad var der galt? Hun viskede farvel i mit øre, men hvorfor det? Hun lagde mig i den kasse, med de ting som skulle sælges på loppemarkedet. Jeg viste nu hvad det var hun ville… hun ville af med mig! Jeg troede hun var min bedsteveninde, Lea…
Hende som har holdt om mig, krammet mig, snakket til mig, hende jeg har hjulpet igennem ild og vand, hende som fik mig i 5 års fødselsdags gave. Nu vores 8 års eventyr slut. Nu skal jeg på loppemarkedet. Væk.
Den nat var hård. Det var mærkeligt ikke at kunne mærke hendes åndedræt, eller hendes varme dyne rundt om mine fødder. Det var min sidste dag med hende. Den sidste dag i mit hjem, hos min familie. Min fremtid var ødelagt.
Jeg sad og ventede på at en pige kom forbi mig og gav 2 dollar for mig…
Nu skete det. Jeg var nu blevet medlem af en anden familie. Det var en lille pige, hun var omkring 8 år gammel. Stort rødt hår, hvid hud, og en helt masse fregner. Den lille pige hed Frida.
Hun var sød ved mig, men ikke lige så sød som Lea. Mon Lea stadig tænkte på mig?
Jeg var ved Frida i to år.</i>
_____
det var min dansk stil jeg mangler noget på den. har fundet ud af slutningen, men jeg mangler jo ligesom mellem slutningen og der hvor jeg er noget nu
kan i komme med idéer?
maj 2010
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 319 Svar: 1.580
det skal lige siges at skrå skrift er flash back
maj 2010
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 319 Svar: 1.580
lost i dansk stil. HJÆLP?!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside