{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

for ung til unghest ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har verdens DEJLIGSTE pony på 1,32 og det er bare en dum højde, når man søger en seriøs rytter som vil have hende. Fjuri (min pony) er født her og er god som dagen er lang. Hun bliver 5 til feburar, dvs at hun kan stadig finde på at være opmærksom, men også formes og hun har STOR talent inde for spring, men også dressur med rette rytter, men hun er jo bare lille, og alle vil have en 1'er i dag, men mange søde piger vil gerne have hende, men det bliver mest til hygge fordi de er små..

Det er da også vigtigt for mig at hun får det godt, men syntes det ville være en skam hvis hun kommer til at stå og kigge, når hun kunne blive til så meget..

Hvad syntes i ville være bedst og gør jeg tænke mere på et godt hjem i hyggelige omgivelser, ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for ung til unghest ?
  • #2   3. jan 2011 hvis ikke det haster med salget, kan du jo vente til den rette kommer.

Der findes mange unge piger, som er super-ambitiøse. Du kan evt. forhøre dig om hvor hesten vil komme til at stå henne? Hvis den skal ud på et større ridecenter, tror jeg der er stor sandsynlighed for, at hesten vil blive brugt, og trænet under køndigt opsyn af underviser. En ung pige vil nok ikke træne hver dag - det bliver måske til 4-5 gange om ugen - og sådan er det. Men det er der jo heller ingen heste der er døde af.

• #3   3. jan 2011 nej self ikke smiley
    er glad for alle jeres svar smiley mange tak

Kommentér på:
for ung til unghest ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce