{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sendt i tilridning
  • #1   16. dec 2010 Hvor har du sendt ham i tilridning henne? smiley
    Har en veninde, der har en unghest som ønsker at få hende i tilridning bidløst næste forår smiley

• #2   16. dec 2010 Hos Pernille Nørgård, Bjerringbro. Vildt dygtig er hun!! Hun er her inde under Stald Nørgård

• #3   18. dec 2010 Jeg er veninden ;D
    Hvor ligger Bjerringbro?

• #4   19. dec 2010 midtjylland smiley

• #5   20. dec 2010 Vildt spændende - bliver interessant at følge hvordan det går smiley Du må endelig lige komme med updates smiley

• #6   20. dec 2010 Har snakket med hende idag, hun har nu redet ham i ridehus i kun grime. Hun synes han er super sød og roste for alt det forarbejde jeg har gjort fra jorden. Han er meget afslappet siger hun smiley
    Jeg skal ud og overvære et træningspas på torsdag og glæder mig meget

• #7   23. dec 2010 Jeg har nu været ude og se til Henning, og se hvordan det går her efter første uge.....Jeg er vildt imponeret.
    Godtnok har jeg arbejdet meget med henning fra jorden det sidste år, men havde dog ikke forventet så flotte resultater så hurtigt.
    Pernille styrede behændigt henning i rebgrime og et tov som tøjler. Først tilbagetrædninger så på store og små volter og slangegange i skridt og trav. Herefter smuk og yderst styrbar galop!
    Hun havde sin labrador med oppe på ryggen af ham mens hun skridtede rundt (henning hader vores egne hunde)
    Og i galop slap hun tøjlerne og sad og viftede med armene, og Henning han galoperede bare rundt og rundt på hovslaget.
    Hun er simpelthen den dygtigste medt hestekyndige rytter jeg nogensinde har mødt! DYB respekt!
    Det kan VARMT anbefales smiley

• #8   28. dec 2010 Hvad koster det egentlig at sende en hest til tilridning? - og hvor vildt super fedt, at der er bidløs tilridning....har netop diskuteret bid med to hesteejere...tsk tsk - de forstår slet ikke hvad jeg siger når jeg argumenterer mod bid i mine hestes mund.
    Jeg tænker - det MÅ kunne lade sig gøre at ride HELT uden bid.....og uden at skulle have bid som "sikkerhed" eller "stop-mekaniske"....
    :O)

• #9   28. dec 2010 Pernille tager omkring 5000 incl opstaldning og foder om måneden og er ALLE pengene værd smiley

• #10   30. dec 2010 2. uge til tilridning. Jeg har idag selv været oppe på Henning og redet i skridt og trav i rebgrime, han er utrolig lydhør for signalerne drejer fint, stiller sig lidt til invendige side når man beder om det stopper straks man beder om det og bakker fint. Det var dog meget svært at ride i ensartet tempo, spec i trav. Helt klart pga min efterhånden manglende rutine, og ringe balance. Og når jeg er ved at miste balancen, ja så sætter Henning Farten ned...;-) sød det er han altså.
    Når Pernille der har ham i ridning rider ham er det dog en anden snak.
    Hun viste en del galop idag. Bla. 10 m volter og changement.....Vildt! jeg er målløs! Min egen ridning skal der dog gøres noget ved. Jeg skal igang og træne min fjordhest, hun er fin og taktfast så det er noget lettere...

• #11   31. dec 2010 hvad laver hun med ham?
    Kan du gi et par staldtips? :O)

• #12   31. dec 2010 Hvor meget havde du trænet ham før han blev sendt afsted?
    For synes da det går alt for hurtigt, hvis han laver galopchangementer efter to uger? Det kan hans krop da slet ikke nå at følge med til?

Men fedt at det går godt, og dejligt det foregår bidløst! Det er nu en gang det eneste rigtige i mine øjne smiley

• #13   31. dec 2010 Jeg havde trænet et år fra jorden koncentreret inden. Galopchangementet var vist en tilfældighed, men blæret så det ud smiley
    Fra jorden var jeg igang med versader da jeg sendte ham afsted.

Kommentér på:
sendt i tilridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce