tilridning {{forumTopicSubject}}
hjælp mig hg jeg har haft min unghest i tilridning men bestemt ikke fået den vare jeg har betalt for aftalen var at min hest skulle kunne rides i alle 3 gangarter og være styrbar.
jeg har selv lavet alt forarbejdet med ham og gjort ham ryttervant så han var lige til at gå til han skulle bare have lært signalerne til stop frem og anspring jeg ved godt det ikke er noget der kommer fra den ene dag til den anden men. efter han havde været der i 3 uger havde de kun været på ryggen af ham 2 gange hvilket jeg ikke var tilfreds med alt i alt har de haft ham inde og træne 10 gange på de 3 uger hvor jeg selv har måtte hente ham fra fold og gøre ham klar halvdelen af gange.
nu er mit problem så at jeg har fået en regning for tilridning men hesten er jo ikke tilredet og nu sendt videre til et andet sted for at blive tilredet.
hva ville i gøre har prøvet at snakke med hende der skulle tilride ham men uden held har mest lyst til bare at lade være med at betale regningen nu når jeg ikke har fået det jeg skulle.
mar 2009
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 1.141
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.153
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
dec 2007
Følger: 74 Følgere: 68 Heste: 11 Emner: 29 Svar: 176
for har selv prøvet næsten det samme med min chester.
mvh Rikke
mar 2007
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 422
tilridning