{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folingsalarm
  • #2   18. nov 2010 oki den du har er det en du lejer ud eller?? mine to hopper skal fole i januar og februar og de har begge folet uden problemer de gange hvor de har haft føl men jeg er lidt nervøs for om føllene kan holde varmen når de er kommet ud da de jo er helt våde når de lige er kommet ud, derfor ville jeg gerne være hos dem når det sker.

• #6   18. nov 2010 Min dyrlæge sagde, der kunne være problemer med den, hvis f.eks. hesten bar bliver forskrækket og dens puls derved bliver højere.
    Han havde kun hørt dårligt om dem (: .

• #7   18. nov 2010 merete: oki så er jeg lidt mere rolig når du siger det på den måde at det ikke fryser når det kommer ud for det må jeg indrømme er min største frygt nok også fordi det er første gang jeg skal have føl så har jo ikke så meget viden og erfaring når det kommer til små følbasser:-) men jeg glæder mig som et lille barn til de kommer til verdenen:-)

• #8   18. nov 2010 Kan en jyde passe en folings alarm?
    Min hoppe er i fol til maj, og håber at kunne finde en til hende. Da hun sidste gang mistede føllet.
    Pga hun muligvis var for lang tid om folingen.
    Det må bare ikke ske denne gang.

• #12   18. nov 2010 Jeg har en folealarm der reagerer når hoppen ligger ned og den fungere fint i løsdrift og på fold også, den går på min mobil så jeg vil altid vide det uanset hvor jeg er, samtidig går den for en sikkerheds skyld også på mobil nummer 2 hvis ikke den bliver stoppet på hoppen smiley det er genialt.
    Min har gjord der kan skiftes, så den kan passe alle store ponyer og heste. Jeg vil muligvis gerne leje min ud, kommer self anpå hvornår det er, da jeg først og fremmest selv bruge den til mine 3 hopper smiley
    Nogen der ved hvad prisen ligger på for leje ?

• #13   18. nov 2010 Inger K vil du give mig besked hvis den er ledig mellem 9-19 maj og når du finder ud af pris?

• #14   18. nov 2010 Jeg har også brugt safemate til mine varmblodshopper og den virkede upåklagelig. Nu har jeg så frieser og hun snød altså alarmen. Da alarmen gik og min svigerfar gik i stalden med det samme så var føllet født, og vi kunne se at hoppen ikke havde svedt ret meget.
    Men var der nu problemer ville hoppe jo sandsynligvis svede og så ville man jo blive tilkaldt og det er jo det der er meningen så kan kun anbefale safemate.

• #15   18. nov 2010 GSM folealarm kan bla. købes hos Poda.
    Skriv privat besked hvis der er interesse i at leje min.

Kommentér på:
folingsalarm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce