{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alt for mange fotos
  • #1   14. nov 2010 Puha, har virkelig samme problem. Jeg har omkring 5000 billeder på min PC. Og det er ALT for mange! Jeg ønsker mig så en Xtern med rigtig meget plads, så jeg kun har de ALLER bedste på PC'en smiley

• #2   14. nov 2010 har samme problem smiley

• #3   14. nov 2010 Hmm, jeg har så over 30.000 billeder, bare fra det sidste 1½-2 år, så kender problemet!

• #4   14. nov 2010 jeg plejer normalt bare og ligge dem ud et eller andet sted fx, her. også sletter jeg dem fra min com. men hvis jeg så skal bruge/kigge på dem tager jeg dem bare derfra XD
    nu ved jeg godt at 5000 billeder alligevel er ret mange og lægge ud men man kan ihverfalt gøre det men nogle af dem (:

• #5   14. nov 2010 jamen når man lægger dem herind bliver de meget dårligere i kvalittet..

• #6   14. nov 2010 ja det er selvfølgelig et problem ):
    ellers læg dem over på et usb stik eller sådan noget XD

• #7   14. nov 2010 Jeg har omk. 50.000 billeder, fordelt på forskellige eksterne harddiske..

• #8   15. nov 2010 Se nu snakker i om 5000 og 50000 billeder osv. men er alle jeres billeder gode eller gemmer i også dårlige billeder, kunsten i at fotografer ligger i at SLETTE ALLE DÅRLIGE billeder, det giver en meget større tilfredshed nå man kikker billederne igennem sidenhen.

At smide alle sine gode billeder på nettet og slette dem fra ens com syntes jeg ikke om. for man få et ringer billede tilbage, samt det er voldsom komprimeret via nettet.

Nej gem det originale billeder, og behold MAX 1 redigeret udgave af rå billedet på ens com. resten bør slettes, og smid det hele på en ( helst 2 ) x-terne harddisk så man altid har sine billeder, selv ved et computer nedbrud.

Jeg har selv omkring 35000 billeder liggende, alle er gode, alle sløret og dårlige optagelser er slettede, dette gøre jeg allerede på kameraet ( groft ) og nå de overføres til min com. slettes de sidste dårlige.

Billeder bruger jeg så til print, som hænges op, resten ligger bare på min com. til jeg en eller anden dag falder over et sted hvor billedet passer ind, dette kan være i en forum tråd eller en avis der netop efterlyser sådan et billede.

• #9   15. nov 2010 Jeg har brændt alle mine over på CD og DVD (kæmpe arbejde!) og så har jeg de bedste liggende på computeren. Derudover skal jeg have gang i min eksterne harddisk...

(",)

• #10   15. nov 2010 Men som Peter skriver, så er det en god ide at få tyndet ud i billederne (øhm det kunne jeg vist godt trænge til at være NOGET bedre til...).

(",)

Kommentér på:
alt for mange fotos

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce