{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Alt for mange useriøse henvendelser! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Ved ikke om det bare er mig, men synes godt nok man får mange useriøse henvendelser i sine annoncer..
Jeg har flere gange søgt knald rødt udstyr, og så er der en masse folk der skriver at de har evt. et blåt underlag osv.
Undskyld mig, men det er jo ikke det man søger?

Og så begynder nogen folk at diskutere med en, hvis man ikke er interesseret i deres ting..

Er jeg den eneste der har det sådan, eller hvad? smiley

GOD AFTEN TIL JER ALLE!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt for mange useriøse henvendelser!
  • #1   14. mar 2010 jeps kender det alt alt for godt...

også folk der ikke kan forstå man ikke bytter når de ikke har noget man kan bruge

• #2   14. mar 2010 * Stald Zederkof *
    I mine hesteannoncer har der også kun været seriøse henvendelser, men derimod når jeg enten har solgt eller søgt udstyr, har der været mange useriøse henvendelser..

Carina O
    Ja, jeg skriver altid hvad jeg evt. bytter til.. Og så kommer der alligevel en masse henvendelser om bytte, selvom de ikke har nogen af tingene smiley

• #3   14. mar 2010 jeg havde så til at stå at jeg ikke bytter og folk skriver så alligevel

• #5   14. mar 2010 Du har jo altid lov til at melde dem til HA'erne smiley Et par ture i fryseren kan måske få dem til at lade være med at lave useriøse henvendelser smiley

• #6   14. mar 2010 Mia B - Næ, hvis hun bliver ved med at skrive, så anmeld hende for chikane til HA'eren, kopier beskederne

• #7   15. mar 2010 joo jeg havde en annonce hvor jeg søgte en stor koldblod eller blanding! jeg fik tilbudt 3-4 travere og andre rimeligt spinkle hest.. øøøøh!

• #8   15. mar 2010 Amen hallo, hvis man søger en koldblod så søger man jo nok ikke en traver..
    Jeg er SÅ træt af alle de useriøse henvendelser!!
    Så sent som idag er jeg kommet på filterlisten ved en pga. jeg ikke ville købe hendes ting.. Amen grow up altså!

• #10   17. nov 2011 Kan kun nikke genkendene til det i skriver. Selvf. skal man acceptere at der også er børn på hg og at de nok ikke er så seriøse men ja. Jeg søger eks. lånehest til berideruddannelsen, og så er der folk med travheste og tunge oldenborger der skriver om den kunne være noget... Har lyst til at skrive hvad fanden tror du selv!! Men samtidig tænker jeg at vi alle jo synes vores egne heste er de bedste på jorden og hvis man har eks. en traver der har sprunget en meter på enkeltspring kan den sagtens gå en mb med lidt træning. Det er jo ikke alle der ved lige meget om heste smiley Men ja.. Når man betaler (DYRT) for at kunne lave annoncer burde der være bedre "filter".

• #11   17. nov 2011 Husk lige at kigge på datoen smiley

Kommentér på:
Alt for mange useriøse henvendelser!

Annonce