{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

koldt ben? {{forumTopicSubject}}

jeg var til landsstævne i weekenden og alt gik som det skulle, jeg havde også en sund og rask haltfri hest med hjem.
søndag holder hun så fri, og er på fold, mandag formiddag er hun på fold, men jeg vil så ride senere på dagen. Lige så snart jeg sætter frem i trav kan jeg mærke hun halter meget på højre forben.
Vi kommer tilbage og ser på det. Det er hverken hævet eller varmt. Vi giver hende derfor boks ro.
Idag tager vi hende ud og pulsen i benet er fint, det er hverken hævet eller varmt, men det er mere iskoldt, i hvert fald i forhold til de andre ben. Nogle forklaringer på dette? Hun står stadig halt, og hun står med stald bandager på i nat for at varme benet op.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  koldt ben?
  • #1   11. nov 2010 ville ikke give boksro.. ville lade hende komme ud og bevæge sig. dette gør heste også i naturen, og de heler oftes bedre af at komme ud og bevæge sig.. smiley Men sådan er man så forskellige.. Jeg er imod heste bliver proppet i en boks grundet ? smiley Det gør de heller ikke i naturen der er de med flokken og tager tingene i sit tempo:)
    Mht. dit spørgsmål, har jeg ikke rigtig nogen forklaring. har du ringet til din dyrlæge og vejledt dig ?

• #2   11. nov 2010 med boksro mener jeg at hun har været på fold, men hun ikke har været redet. vi havde kiropraktor idag, og hun er også uddannet dyrelæge, men hun havde desværre ikke en forklaring på problemet smiley

Kommentér på:
koldt ben?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce