{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

malou k
malou k
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17

spiser næsten ikke noget mere? {{forumTopicSubject}}

ja, jeg sad lige og kiggede på uret og så at klokken var ved at være ved spisetid, og tænkte lige på hvad vi skulle have at spise da jeg kommer til at tænke på at det ENESTE jeg har fået at spise i dag er en rittersport?
Normalt spiser jeg ikke morgenmad eller noget frokost oppe i skolen. Så jeg plejer først at få noget når jeg kommer hjem fra skolen kl.15.00.
Og det mærkelige er at jeg OVERHOVEDET ikke føler mig sulten?.

Nogen der ved hvad man kna gøre for at få spist mogenmad, middagsmad osv. for det er jo vildt usundt..? s;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spiser næsten ikke noget mere?
  • #2   21. sep 2010 Jeg har det på samme måde. jeg er begyndt at spise mindre, og jeg har helt klart tabt mig. Jeg kan se det på mig selv (jeg er og har aldrig været tyk, men alligevel kan det ses), men jeg har bare ikke appetitten til at spise...

• malou k
    malou k Tilmeldt:
    sep 2010

#3   21. sep 2010 altså jeg kan overhovedet ikke se at jeg taber mig, og jeg er faktisk ikke sådan 'vildt' tynd, men heller ikke rigtigt overvægtig bare lidt kraftigere bygget. jeg tror det er fordi jeg ikke rigtigt har appetiten..(;

• #5   21. sep 2010 Jeg kender det godt.

Jeg spiser først noget når jeg er kommet hjem fra hesten, dvs. aftensmad (kl.18.00). Det er fordi jeg "glemmer" morgenmad, og efter skole tager jeg direkte ud til hesten - og pludselig er hele dagen gået. Til gengæld spier jeg meget om aften, <b>utrolig usundt</b>. Men min mor er begyndt at 'tvinge' mig til at spise, og nu er det ikke et problem. Jeg tager bare lige youhurt til morgenmad, og frugt i løbet af dagen. Du kan jo starte med at prøve det, det kan være spise lysten kommer smiley

• #6   21. sep 2010 Helt enig med Frida!
    Jeg havde også en kort overgang, hvor jeg vidst syntes det var lidt "sejt" ikke at spise så meget - og sådan tror jeg egentlig der er mange teenagere der har det. Jeg spiste ikke ret meget - og blev meget sjældent sulten, fordi min krop vænnede sig til det. Vildt skræmmende! Hele ens krop tager jo skade af det, fordi den kommer i underskud af alt nærmest....
    Nej, så vil jeg godt nok hellere leve som nu - hvor jeg spiser rigeligt med mad, mange måltider og varieret kost - jeg kan godt blive meget sulten hvis der går bare lidt for lang tid mellem måltiderne - fordi mit stofskifte er vildt højt, og min krop bare arbejder rigtig godt...
    Pas på jer selv, det er slet ikke sundt at lade være med at spise! Det svarer jo næsten til at have en spiseforstyrrelse smiley

• malou k
    malou k Tilmeldt:
    sep 2010

#7   21. sep 2010 hmm..
    Det er abselut ikke noget jeg gør for at tabe mig eller noget! Om morgenen har jeg bare ingen appetit, og oppe i skolen har jeg bare ikke lyst til at spise foran alle de andre.. s;

• malou k
    malou k Tilmeldt:
    sep 2010

#8   21. sep 2010 nej, det er rigtigt(:
    Tror jeg vil prøve at begynde på det..(;

• malou k
    malou k Tilmeldt:
    sep 2010

#11   22. sep 2010 ja det kunne godt være..(:

Kommentér på:
spiser næsten ikke noget mere?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce