{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

rækker tunge. {{forumTopicSubject}}

jeg har oprettet nogle emner om min hest rækker tunge før men synes ikke de råd jeg fik hjælper.

ja jeg har så en hest der rækker tunge næsten heletiden ): - jeg har bare fået at vide at det ikke er noget osv. men så har jeg set den her video herinde hvorfor hesten åner mundet osv. og jeg vil ikke have at min hest har ondt s;

når han står på staldgangen og kan se jeg kommer med hovedtøjet begynder han at slikke sig om munden, altså han tager næsten hele tungen ud og slikker sig om munden. så når biddet er kommet i munden skal man være hurtig til at spænde alt som skal spændes. jeg strammer IKKE næsebåndet for stramt! der er plads til to fingre på næseryggen. smiley hvis man ikke er hurtig så tager han tungen over biddet og slikker sig om munden. men nogle gange har han bare lukket munden og man kan tage sin tid men så hænger tungen ude, i højere side. det ser lidt plat ud :b
for nogle uger siden kunne jeg ikke finde den nederste næserem så red uden den og der tog han tungen heletiden over bidet ): men der løb han slet ikke så meget kun til sidst. (han er en hest som har lidt travlt engang imellem.

kan det være fordi han skal have ordnet tænder?
eller hvad kan det være?

STAVEFEJL ER GRATIS! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rækker tunge.
Kommentér på:
rækker tunge.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce