Videre på historien! *SPOILER* {{forumTopicSubject}}
Jeg har skrevet videre på historien, men har gjort noget i historien, som nok ikke var forvendtet! xD
Moonlight
Jeg havde aldrig troet, det ville have været svært, at være den person en havde præning i. Alle har sagt til mig, at det ville være så let som at klø sig i nakken. Det kan godt være det er mig der gør det svært. Jeg føler ikke jeg kan leve op til sådan en stor kærlighed. Så jeg har mest af alt lyst til at sige til ham, at han skal finde en der kan leve op til kærligheden, og elsker ham ligeså meget tilbage, men det kan han jo ikke. Jeg er hans eneste ene? Hvor havde jeg ikke præning med ham, så det ikke ville være så indviklet, når jo, jeg er halv vampyr, halv menneske. Det var da os svært. Så hjælper det heller ikke meget jeg ligger mellem to drenge, nærmere sagt varulve, fra det samme kobbel, praktisk talt brødre! Nej det gør det godt nok ikke lettere. Jeg har prøvet at sætte navnene op med mit, Seth Renesmee, Jacob Renesmee. Men der er intet der lyder bedst. Gid vi dog levede i en verden, hvor man ikke skulle vælge mellem to. Ingen vidste jeg var vild med Seth, udover min far, Edward. Han var vampyr og kunne læse tanker. Jeg havde prøvet at lade vær med at tænke på det når jeg var i huset, hytten eller i nærheden af ham. Jeg går tit op på klipperne, et sted hvor min far, Edward, og min mor, Bella, havde lejer under kampene med de nyfødte vampyrer. Eller det er ikke det sted, det var det sted hvor min mor og Jacob kyssede for første gang. Det var også akavet, når jeg vidste Jacob havde været sindssyg forelsket i min mor, for jeg kom til verden, for min mor blev til en vampyr. Lige nu sad jeg på mit hemmelige sted i klipperne, for at få klarhed i mine tanker. Jeg var halv vampyr, så jeg havde det store sind end de fleste, men det hjalp mig ikke rigtig i den her situation. Jeg kunne bare spørge tante Alice, som også var vampyr, om hun kunne se i fremtiden hvem jeg valgte, men hun havde aldrig været halv vampyr, halv menneske, så derfor kunne hun ikke forudse noget med mig. Jeg kunne også bare hoppe ned fra klippen, og sparer de andre min beslutning, selvom de ikke vidste der var nogen beslutning, men jeg ville ikke dø, jeg ville garanteret lande lige så fint på benene eller det værste der ville ske var jeg snublede i landingen, for jeg var udødelig. Ingen i min familie vidste det i starten, de regnede med jeg havde 15 år at leve i, men det var bare et skud i tågen, og de ramte tydeligvis ikke plet. Jeg har levet i 7 år nu, men jeg er udviklet som en 16årig, og her vil jeg forblive for evigt.
nov 2007
Følger: 87 Følgere: 76 Heste: 3 Emner: 81 Svar: 456
maj 2010
Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 8 Emner: 49 Svar: 766
nov 2007
maj 2010
nov 2007
Seth var 15, men havde levet i en del år mere end det. Jacob var 16, men havde også levet længere end det. De ældes ikke, for de var begge varulve, og varulve ældes først når ”skæbnen” har bestemt man ikke skal være varulv længere, men der ville gå århundred0,e havde de fortalt. De var ikke udødelige, de kunne godt dø, men de helede meget hurtigt. Jacob havde engang vist mig det, ”vil du se?” Havde han spurgt lige efter vi havde snakket om det, og jeg var selvfølgelig nysgerrig, så jeg sagde selvfølgelig ja. Han havde taget den største gren, der lå lige der hvor vi stod, og stak den direkte ned i hånden, og ca. 30 sekunder efter var såret helet. Det var sindssygt! Varulve havde præning i deres eneste ene, jeg kan ikke beskrive hvordan det føltes, men de skulle være noget meget specielt. Jacob havde præning i mig. Seth havde ikke haft præning i nogen. Det ville have været lettere vis han havde, for så ville jeg vælge Jacob.
Jeg har lige store følelser for dem, og jer ser mig med dem begge i fremtiden. Men jeg bliver nød til at træffe en beslutning, det ville sårer Jacob forfærdeligt, vis han vidste at jeg også havde følelser for Seth, så det skulle holdes hemmeligt og det vidste min far godt.
”Hvad laver du her oppe?” Seth stemme forskrækkede mig. Jeg vendte mig langsomt rundt og smilede mit sødeste smil til ham.
”Det ved jeg ikke, det er bare så dejligt her oppe” Løj jeg. Jeg var glad for jeg ikke havde arvet at lyve dårligt af min mor. Så Seth hoppede på den.
”Må jeg sidde lidt med dig?” Seth kigge nervøst på mig, og jeg kunne se i hans blik at han skulle fortælle mig noget vigtigt. Han ventede ikke på mit svar, han gik hent til mig, og satte sig ned, med benene ud over kanten. Jeg sad og kiggede på ham længe, uden nogen sagde noget. Til sidst opdagede han det.
”Hvad stirrer du sådan på, Nessie?” Nessie var mit kælenavn, hvilket jeg godt kunne lide at blive kaldt.
”Det ved jeg ikke, fald i staver” Løj jeg igen. Jeg skulle virkelig begynde at være mere ærlig.
”Du ved Nessie, Jake er ved at gå fra forstanden. Du skubber dig længere og længere væk fra ham” Seth stemme var nervøs, nok fordi han frygtede min reaktion. Jeg sukkede dybt og vendte blikket væk fra ham. Nu var jeg trængt op i en krog. Han skulle have en forklaring. Jeg måtte finde på en løgn hurtigst mulig, eller jeg kunne finde ud af om han var den rigtige. Jeg kunne kysse ham lige på stedet, og så finde ud af om det var det rigtige. Men det ville ødelægge Jacob og Seths venskab, og det ville jeg ikke have skulle ske! Jeg vendte blikket mod ham igen, og jeg vidste jeg kun havde en løsning, vise ham hvordan jeg havde det. Jeg ville ikke sige det, men vise det. Min ”Super kræft” var meget nyttig i den her situation. Jeg kunne vise folk billeder, ved en berøring. Jeg løftede langsomt min hånd, og lagde den blidt på hans kind. Hans kind var varm under min hånd. Det gav et sæt i ham, da billederne kom frem for ham. Billederne, af mig og ham der kyssede. Til min overraskelse skældte ham mig ikke ud eller råbte og skreg. Nej, han lænede sig hen til mig. Han var så tæt på at jeg kunne mærke hans varme ånde på min hud. Jeg bøjede mig også lidt. Blod skød gennem hele min krop, da vores læber mødtes. Vores læber bevægede sig i en rytme, der var ukendt, men dejlig på så mange måder.
nov 2007
nov 2007
- vil meget gerne læse den i hånden! xD
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 176
maj 2010
nov 2007
”Kunne jeg lige tale med dig et øjeblik?” Hendes stemme var kynisk, og skar gennem luften som tusinde knive rettet mod mig. Jeg vidste udmærket godt min mor var imod mig, vis jeg havde noget med andre drenge end Jacob. De fleste ville nok synes hun var ond, men hun beskyttede bare sin allerbedste ven. Det skyldte hun ham!
”Ja ja. Seth venter du her?” Mit blik var rettet mod Seth, for jeg ville undgå at se min mor i øjnene, så meget så muligt! Jeg ventede ikke på Seth svarede, jeg gik efter min mor ind i skoven. Jeg gik langsomt, for bare at få nogle enkelte sekunder, så jeg var forberedt.
”Alice fik et syn. Vi fik af vide af en vis vampyr, at dine evner var mere end bare at vise folk billeder ved blot en berøring” Hun talte hurtigt, og var ivrig efter at fortælle mere, så i stedet for at svarer lod jeg hende tale færdig. Jeg kunne mærke nysgerrigheden spirer indeni mig.
”Du ved vi altid gjorde det du viste os, dengang du var lille?” - Jeg nikkede en enkelt gang- ” Dine billeder styrer sindet. Det du viser, vil alle og enhver gøre. Kun enkelte kan modstå” Min mund stod åben, og ikke en lyd kom fra mig. Jeg kunne se min mor blive bekymret, for det meste ville jeg gøre noget, men jeg kunne ikke tænke på andet end Seth. Han ville ikke have kysset mig, han ville ikke? Jeg burde have vidst der var et eller andet galt, da han var ligeglad med hans venskab med Jacob. Hvor var jeg dog dum. Min mund forblev åben, og jeg stirrede ud i luften foran mig. Jeg kunne mærke hvordan hadet til mig selv flød rundt i kroppen på mig. Hvordan kunne jeg gøre det i mod de to drenge jeg elskede?
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 176
Videre på historien! *SPOILER*
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside