videre på historien *SPOILER* {{forumTopicSubject}}
heej, jeg er begyndt at skrive videre på historien med Jake og Renesmee jeg er først lige begyndt og er ikke nået særlig langt. Her er lidt af starten, kom gerne med ris&ros
Hvorfor var det så svært? Han er min bedste ven, hvorfor fortæller jeg ham ikke bare hvad jeg føler? Men hvad nu hvis han ikke følte det samme? Guud hvor ville jeg dog ønske kærlighed var en del lettere, så ville vi være kærester nu?! Mine tanker blev afbrudt af døren blev lukket op, og Jacob kom gående helt afslappet ind. Nøj, hvor var han sexet når han kom på den måde!
”heeeey Nessie! Vil du med ned i byen om en halv time?”. Jeg tænkte mig hurtigt om det ville være en mulighed for at fortælle det der?
”Selvfølgelig vil jeg da det Jake! Skal lige snakke med mor først”
Jeg løb ned af trapperne. Nede i stuen sad Rose og Alice og snakkede om mode. Det var så sjovt at hører de to diskutere, over en eller anden kjole. Jeg fattede det ikke.
”hey, Rose, Alice, ved i hvor mor er?” ”Ehm, tror hun er oppe for at snakke med Edward i deres værelse”
Jeg rendte op ad trapperne igen, og stoppede op uden for mors og fars dør. Man kunne hører dem snakke helt her ude, det ville vel ikke gør noget at lytte lidt?
”Vi bliver nød til at fortælle Jake det er okay at date vores datter”
”Bella, hun er kun 16 år… argh… neej… okay” svarede Edward modstræbende til sidst.
”Tak Edward, du er en fantastisk far. Men Jake skal selv fortælle hende det”
”Ja, men hvad med, ehm… du ved hvad jeg mener? Jaaaaaaaa, du ved… hmm…” Jeg kunne tydeligt hører at far skulle til at tale om noget han ikke brød sig om, så derfor valgte jeg at stoppe med at lytte og gå tilbage på værelset til Jake. Havde de lige talt om at Jake kunne lide mig? Eller havde jeg hørt forkert? Nej, jeg var sikker det havde de. Så var det jo let, jeg skulle bare vente end til han sagde det!
Da jeg så Jake i øjnene, da jeg kom ind på værelset, kunne jeg ikke styrer mig. Jeg styrtede hen i favnen på ham og krammede ham. Jake blev overrasket over min reaktion.
”jamen, hej igen Nessie!” sagde han mens han grinte. Han dejlige grin gjorde mig varm inden i! Jake kiggede mig dybt i øjnene, hans smukke brune øjne, jeg kiggede igen. Der stod vi end til vi blev afbrudt af mor og far.
”Jake? Kan vi snakke med dig?” Sagde Edward på en underlig måde, som om han skulle til at dræbe ham…
- tak fordi du ville læse det
nov 2007
Følger: 87 Følgere: 76 Heste: 3 Emner: 81 Svar: 456
nov 2007
nov 2007
nov 2007
Åhh nej, havde han læst mine tanker? Nu skulle jeg dø? Men jeg kunne jo ikke styrer mig? Hendes smukke øjne, dejlige smil og ikke mindst… Jake dit idiot, sådan skal du nok ikke tænke lige nu?
”ja da” svarede jeg hurtigt. Jeg fulgte stille efter dem. Hvad mon de ville sige? Vi gik ind i deres værelse og satte os i stolene der inde.
”ja, Jake.” startede Bella…
”Ja, Jake, som du godt ved er Nessie blevet 16 nu. Derfor giver vi dig tilladelse til at date hende.”
”MEN!” udbrød Bella inden jeg nåede at sige et ord. Årh nej, det lød ikke godt!
”Du må ikke have, ja, du ved, med hende inden hun er fuldvoksen, der er 5 måneder til. Hun er ikke gammel nok til at tage de beslutninger endnu.” fortsatte hun.
Jeg stirrede bare på dem, uden at sige et ord. DATE NESSIE, skreg mine tanker. Mit største drøm, men hvorfor var jeg ikke helt høj på dem?.. fordi jeg var bange… nej, vent bange var ikke ordet for det, RÆDSELSSLAGENDE!! Da jeg opdagede at jeg ikke sagde noget blev jeg helt flov.
”ja, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige, jeg er helt måløs?”
”Rolig Jake. Du behøver ikke sige noget.” svarede Bella beroligende. Bellas rolige stemme hjalp mig med at slappe af.
”Gå nu tilbage til Nessie, og for resten må du godt tage hende med ned i byen” sagde Edward.
”Tak” svarede jeg stille. Jeg var på vej ud af døren da Bella pludselig sagde: ”Jake, kan Nessie sove ved dig i nat, vi skal ud og jage?” Bella kiggede på Edward, og man kunne se i Edwards øjne, at han bestemt ikke kunne lide det her?
”Ja da selvfølgelig svarede jeg”
”Men husk!” Hvæsede Edward.
”Det skal jeg nok” svarede jeg roligt og kiggede ham i øjnene.
Jeg gik stille tilbage til værelset, hvor Nessie ventede på mig. Hun stod foran spejlet, og satte håret.
”Det behøver du ikke Nessie du er smuk selvom.” svarede jeg. Jeg kunne ligeså godt begynde nu?
nov 2007
vil du have det jeg er nået?
nov 2007
Jeg vendte mig om. Der stod den dejligste Jacob i hele verden! Min Jacob!
”Tak Jake” Sagde jeg med et smil på læben. Gud, hvor var han dog sød!
”Skal vi smutte ned i byen nu?” spurgte han.
”Ja, men skal lige spørge først” Hvorfor skulle jeg dog spørge, jeg er 16!!
”Rolig Nessie, det er klaret” svarede Jacob roligt, med et lille grin.
”Tak, Jake. Så lad os komme af sted”
Vi gik ned af trappene i stilhed, og der var stadig stilhed da vi gik igennem stuen, og ud af døren. Jeg tænkte ikke på at sige noget, jeg prøvede bare at organisere mig selv inde i hovedet. Så det havde været rigtigt det jeg hørte ude foran døren? Hvornår ville han sige noget om det? Var det derfor han ville med ned i byen nu?
”Nessie bilen er her?” Skreg Jake nærmest af grin. Jeg vendte mig om og så jeg havde gået 10 meter væk fra den, jeg var sikkert blevet ved med at gå, hvis ikke Jake havde sagt noget. Jeg beyndte selv at grine helt vildt, og til sidst lå vi begge flade af grin nede på gruset. Jake var den eneste jeg kunne have det sådan her med. Vi hoppede lidt efter ind i bilen. Vi sagde ikke noget på hele vej. Vi kiggede kun hinanden i øjnene nogle gange. Men det var nu dejligt at få lidt tid til tankerne. Vi var næsten nået helt derhen da Jake sagde:” Nessie, Bella sagde du kunne eller rettere sagt skulle sove hjemme ved mig i dag. Jeg sover bare på sofaen” Hmm, nu skulle jeg tage chancen, for her var den, som serveret på et guldfad!
”Jake, hvorfor dog sove hver for sig når det bliver, sjovere og hyggeliger, ved at sove inde ved dig. Plus så vækker du ikke din far med din snorken” Sagde jeg med et grin i min stemme.
”Nessie er du nu sikker på at det er en god idé?” svarede jake usikkert med øjnene retted mod vejen.
”ej, helt ærlig Jake, vi skal være oppe hele natten osv.” sagde jeg plagende.
”okaaaay, men så SKAL du også holde dig vågen hele natten, okay?” sagde han mens han grinte og kiggede på mig.
”selvfølglig, skal jeg det, så må vi sove i morgen” sagde jeg mens jeg fulgte hans grin.
nov 2007
nov 2007
Jacob:
Nøj, hvor var hun dog dejlig, hun ville virkelig sove inde ved mig! Jeg smilte så meget mine læber var ved at revne, sådan føltes det i hvert fald.
”Skal vi droppe byen?” Spurgte Nessie forsigtigt.
”Det kan vi godt” Jeg havde det helt fint med at komme hjem til mig. Så kunne jeg komme i gang med ”planen”. Hvorfor kaldte jeg det dog en plan? Mærkeligt?
Vi drejede ind i indkørslen til mig. Der var mørkt i huset, hvor underligt. Klokken var kun 21:48, far burde ikke have gået i seng endnu, hvis jeg kendte ham ret sad han og så genudsendelser af sport lige nu?
”Er din far ikke hjemme?” Spurgte Nessie da vi gik ind ad døren. Jeg gik hen til køkken bordet, hvor der lå en lille seddel.
Hej Jake (:
Jeg kommer hjem i morgen (:
Ulveting.
- Din far!
”Nej, det er han åbenbart ikke” svarede jeg. YES skreg mine tanker! Nu kan du have hende helt for dig selv!
Renesmee:
YES skreg mine tanker! Nu kunne jeg have ham helt for mig selv!
”Jake, skal vi ikke gå over i værkstedet?” Jeg havde altid fundet værkstedet sexet, især når Jake fiksede biler der inde!
”selvfølgelig! Har alligevel også en bil jeg skal se på” afbrød Jake mine fantasier. Jake gav sig lige pludselig til at spurte ud af døren, jeg kunne næsten ikke følge med. Hvorfor løb han dog? Da jeg endelig nåede værkstedet, var der helt mørkt? Nu blev jeg officielt bange! Hvor var jake? Jeg havde da set ham løbe her ind? Var der sket ham nået? Spørgsmålene løb rundt i hovedet på mig, som myrer når der er sukker.
”Jeg er her inde Nessie, lyset virker ikke” sagde Jake inde fra mørket. Jeg var så lette over at hører hans stemme at jeg sprang ind i mørket og lyttede til hvor han var. Da jeg havde fundet nogenlunde ud af hvor han var spurtede jeg hen vil ham og krammede ham! Nu vidste jeg hvad jeg blev nød til at gøre, og det skulle være lige nu! Ikke om et sekund, NU! Men før jeg nåede at tænke mere over det, bøjede Jake sig ned over mig, jeg stillede mig på tær. Han kyssede mig, og jeg kyssede tilbage! Vi føltes som et her i mørket, vores helt egen verden. Bare Jake og mig! Jeg ville have ham, helt for mig selv, ingen skulle ødelægge der her for mig! Hans kæber bevægede sig mød mine, hans varme læber. Jeg gled en hånd op ad ryggen af ham. Jeg kunne mærke han blev mere tændt af det så jeg blev ved. Han hånd gled ned langs min ryg, og lagde sig blidt oven på min numse. Det føltes dejligt! Nu blev vores rytme mere og mere intens. Han vendte sig rundt, og jeg hoppede op i hans skød, med krydsede ben bag han ryg. Han gik hen over gulvet, men s han kiggede mig dybt i øjnene. Da min ryg ramte muren kyssede vi videre. Hvor det dog føltes dejligt! Da vi lige skulle have en pause, for at få luft var jeg helt svimmel, jeg kunne ikke tænke rigtig, men der var en ting jeg var sikker på! Jeg ville have ham og det skulle være i aften!
nov 2007
Renesmee:
”Jeg elsker dig!” Sagde Jacob, og brød mine tanker. Elskede han mig virkelig! Nu da jeg tænkte over det, elskede jeg faktisk også ham!
”Jeg elsker også dig!”
Jacob:
”Jeg begynder med at kigge på bilen nu” Sagde jeg til hende. Hun nikkede og hoppede af mig. Var hun min nu, eller var det bare et uskyldigt kys? Eller ville hun have mig, ligeså meget som jeg ville have hende? Nej, jeg var nu sikker på at hun ville have mig. Jeg ville have hende, mere end bare kys i aften. Men jeg kunne ikke, måtte ikke? Kunne jeg styrer mig?
Jeg lagde mig ind under bilen, mens Nessie satte sig på kølerhjelmen, på bilen ved siden af. Hun kiggede hele tide på mig. Jeg kunne se det ud af øjn krogen. Hvor var hun sexet, når hun lå der og stirrede ud i luften. Hun lagde mærke til at jeg kiggede på hende. Hun smilte det smukkeste smil, jeg hidtil har set. Nu var jeg sten sikker på at jeg ikke kunne styrer mig, specielt ikke, hvis hun også gerne ville det! Jeg blev bare nød til at styrer mig! Nessie sukkede, og afbrød mine tanker.
”Det var noget af et kys?” Sagde hun med et smil på læben.
”jaer, det må du nok sige.” Svarede jeg. Nessie havde ret, det var noget af en kys. Der var mere i det end kys!
”Hvad betyder det? Ja, du ved, er vi stadig venner, eller…” Sagde hun forsigtigt. Hvad skulle jeg svare her? Jeg ville jo vælge ”eller” parten, men hvad med hende. Da hun opdagede jeg ikke svarede sagde hun:” Håber at vi kan være venner efter det her, hvis du ikke vil, men jeg vil helst eller?” Sagde hun mens hun kiggede forventningsfuld på mig. Jeg gav mig til at smile, et endnu større smil, end jeg gjorde i bilen.
”Hvad smiler du af?” Spurgte Nessie forskrækket. Jeg rullede ud fra bilen, og gik over til hende. Hun havde sat sig op. Jeg lænede mig hen over hende og sagde:” Jeg er bare glad, for jeg vælger også eller parten”
Jeg kyssede hende blidt på læberne, så blid som en killing. Hun var så dejlig, at hvis jeg havde kysset hende mere, havde det udviklet sig til mere.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 24 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 1.493
fuck det er fedt skrevet. Men jake minder ikk så meget om sig selv. min eneste ris.
Han tanker er meget mere.. kompliceret i BD. Men det måske fordi jeg kun har læst den på engelsk (:
nov 2007
mar 2008
nov 2007
Renesmee:
Hvorfor var det så svært? Han er min bedste ven, hvorfor fortæller jeg ham ikke bare hvad jeg føler? Men hvad nu hvis han ikke følte det samme? Guud hvor ville jeg dog ønske kærlighed var en del lettere, så ville vi være kærester nu?! Mine tanker blev afbrudt af døren blev lukket op, og Jacob kom gående helt afslappet ind. Nøj, hvor var han sexet når han kom på den måde!
”heeeey Nessie! Vil du med ned i byen om en halv time?”. Jeg tænkte mig hurtigt om det ville være en mulighed for at fortælle det der?
”Selvfølgelig vil jeg da det Jake! Skal lige snakke med mor først”
Jeg løb ned af trapperne. Nede i stuen sad Rose og Alice og snakkede om mode. Det var så sjovt at hører de to diskutere, over en eller anden kjole. Jeg fattede det ikke.
”hey, Rose, Alice, ved i hvor mor er?” ”Ehm, tror hun er oppe for at snakke med Edward i deres værelse”
Jeg rendte op ad trapperne igen, og stoppede op uden for mors og fars dør. Man kunne hører dem snakke helt her ude, det ville vel ikke gør noget at lytte lidt?
”Vi bliver nød til at fortælle Jake det er okay at date vores datter”
”Bella, hun er kun 16 år… argh… neej… okay” svarede Edward modstræbende til sidst.
”Tak Edward, du er en fantastisk far. Men Jake skal selv fortælle hende det”
”Ja, men hvad med, ehm… du ved hvad jeg mener? Jaaaaaaaa, du ved… hmm…” Jeg kunne tydeligt hører at far skulle til at tale om noget han ikke brød sig om, så derfor valgte jeg at stoppe med at lytte og gå tilbage på værelset til Jake. Havde de lige talt om at Jake kunne lide mig? Eller havde jeg hørt forkert? Nej, jeg var sikker det havde de. Så var det jo let, jeg skulle bare vente end til han sagde det!
Da jeg så Jake i øjnene, da jeg kom ind på værelset, kunne jeg ikke styrer mig. Jeg styrtede hen i favnen på ham og krammede ham. Jake blev overrasket over min reaktion.
”jamen, hej igen Nessie!” sagde han mens han grinte. Han dejlige grin gjorde mig varm inden i! Jake kiggede mig dybt i øjnene, hans smukke brune øjne, jeg kiggede igen. Der stod vi end til vi blev afbrudt af mor og far.
”Jake? Kan vi snakke med dig?” Sagde Edward på en underlig måde, som om han skulle til at dræbe ham…
Jacob:
Åhh nej, havde han læst mine tanker? Nu skulle jeg dø? Men jeg kunne jo ikke styrer mig? Hendes smukke øjne, dejlige smil og ikke mindst… Jake dit idiot, sådan skal du nok ikke tænke lige nu?
”ja da” svarede jeg hurtigt. Jeg fulgte stille efter dem. Hvad mon de ville sige? Vi gik ind i deres værelse og satte os i stolene der inde.
”ja, Jake.” startede Bella…
”Ja, Jake, som du godt ved er Nessie blevet 16 nu. Derfor giver vi dig tilladelse til at date hende.”
”MEN!” udbrød Bella inden jeg nåede at sige et ord. Årh nej, det lød ikke godt!
”Du må ikke have, ja, du ved, med hende inden hun er fuldvoksen, der er 5 måneder til. Hun er ikke gammel nok til at tage de beslutninger endnu.” fortsatte hun.
Jeg stirrede bare på dem, uden at sige et ord. DATE NESSIE, skreg mine tanker. Min største drøm, men hvorfor var jeg ikke helt høj på dem?.. fordi jeg var bange… nej, vent bange var ikke ordet for det, RÆDSELSSLAGENDE!! Da jeg opdagede at jeg ikke sagde noget blev jeg helt flov.
”ja, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige, jeg er helt måløs?”
”Rolig Jake. Du behøver ikke sige noget.” svarede Bella beroligende. Bellas rolige stemme hjalp mig med at slappe af.
”Gå nu tilbage til Nessie, og for resten må du godt tage hende med ned i byen” sagde Edward.
”Tak” svarede jeg stille. Jeg var på vej ud af døren da Bella pludselig sagde: ”Jake, kan Nessie sove ved dig i nat, vi skal ud og jage?” Bella kiggede på Edward, og man kunne se i Edwards øjne, at han bestemt ikke kunne lide det her?
”Ja da selvfølgelig svarede jeg”
”Men husk!” Hvæsede Edward.
”Det skal jeg nok” svarede jeg roligt og kiggede ham i øjnene.
Jeg gik stille tilbage til værelset, hvor Nessie ventede på mig. Hun stod foran spejlet, og satte håret.
”Det behøver du ikke Nessie du er smuk selvom.” svarede jeg. Jeg kunne ligeså godt begynde nu?
Renesmee:
Jeg vendte mig om. Der stod den dejligste Jacob i hele verden! Min Jacob!
”Tak Jake” Sagde jeg med et smil på læben. Gud, hvor var han dog sød!
”Skal vi smutte ned i byen nu?” spurgte han.
”Ja, men skal lige spørge først” Hvorfor skulle jeg dog spørge, jeg er 16!!
”Rolig Nessie, det er klaret” svarede Jacob roligt, med et lille grin.
”Tak, Jake. Så lad os komme af sted”
Vi gik ned af trapperne i stilhed, og der var stadig stilhed da vi gik igennem stuen, og ud af døren. Jeg tænkte ikke på at sige noget, jeg prøvede bare at organisere mig selv inde i hovedet. Så det havde været rigtigt det jeg hørte ude foran døren? Hvornår ville han sige noget om det? Var det derfor han ville med ned i byen nu?
”Nessie bilen er her?” Skreg Jake nærmest af grin. Jeg vendte mig om og så jeg havde gået 10 meter væk fra den, jeg var sikkert blevet ved med at gå, hvis ikke Jake havde sagt noget. Jeg begyndte selv at grine helt vildt, og til sidst lå vi begge flade af grin nede på gruset. Jake var den eneste jeg kunne have det sådan her med. Vi hoppede lidt efter ind i bilen. Vi sagde ikke noget på hele vej. Vi kiggede kun hinanden i øjnene nogle gange. Men det var nu dejligt at få lidt tid til tankerne. Vi var næsten nået helt derhen da Jake sagde:” Nessie, Bella sagde du kunne eller rettere sagt skulle sove hjemme ved mig i dag. Jeg sover bare på sofaen” Hmm, nu skulle jeg tage chancen, for her var den, som serveret på et guldfad!
”Jake, hvorfor dog sove hver for sig når det bliver, sjovere og hyggeligere, ved at sove inde ved dig. Plus så vækker du ikke din far med din snorken” Sagde jeg med et grin i min stemme.
”Nessie er du nu sikker på at det er en god idé?” svarede jake usikkert med øjnene rettede mod vejen.
”ej, helt ærlig Jake, vi skal være oppe hele natten osv.” sagde jeg plagende.
”okaaaay, men så SKAL du også holde dig vågen hele natten, okay?” sagde han mens han grinte og kiggede på mig.
Jacob:
Nøj, hvor var hun dog dejlig, hun ville virkelig sove inde ved mig! Jeg smilte så meget mine læber var ved at revne, sådan føltes det i hvert fald. Mine tanker fokuserede kun på hende, og hvordan jeg skulle få hende til at blive min?
”Skal vi droppe byen?” Spurgte Nessie forsigtigt.
”Det kan vi godt” Jeg havde det helt fint med at komme hjem til mig. Så kunne jeg komme i gang med ”planen”. Hvorfor kaldte jeg det dog en plan? Mærkeligt?
Vi drejede ind i indkørslen til mig. Der var mørkt i huset, hvor underligt. Klokken var kun 21:48, far burde ikke have gået i seng endnu, hvis jeg kendte ham ret sad han og så genudsendelser af sport lige nu?
”Er din far ikke hjemme?” Spurgte Nessie da vi gik ind ad døren. Jeg gik hen til køkken bordet, hvor der lå en lille seddel.
Hej Jake (:
Jeg kommer hjem i morgen (:
Ulveting.
- Din far!
”Nej, det er han åbenbart ikke” svarede jeg. YES skreg mine tanker! Nu kan du have hende helt for dig selv!
Renesmee:
YES skreg mine tanker! Nu kunne jeg have ham helt for mig selv!
”Jake, skal vi ikke gå over i værkstedet?” Jeg havde altid fundet værkstedet sexet, især når Jake fiksede biler der inde!
”selvfølgelig! Har alligevel også en bil jeg skal se på” afbrød Jake mine fantasier. Jake gav sig lige pludselig til at spurte ud af døren, jeg kunne næsten ikke følge med. Hvorfor løb han dog? Da jeg endelig nåede værkstedet, var der helt mørkt? Nu blev jeg officielt bange! Hvor var jake? Jeg havde da set ham løbe her ind? Var der sket ham nået? Spørgsmålene løb rundt i hovedet på mig, som myrer når der er sukker.
”Jeg er her inde Nessie, lyset virker ikke” sagde Jake inde fra mørket. Jeg var så lette over at hører hans stemme at jeg sprang ind i mørket og lyttede til hvor han var. Da jeg havde fundet nogenlunde ud af hvor han var spurtede jeg hen vil ham og krammede ham! Nu vidste jeg hvad jeg blev nød til at gøre, og det skulle være lige nu! Ikke om et sekund, NU! Men før jeg nåede at tænke mere over det, bøjede Jake sig ned over mig, jeg stillede mig på tær. Han kyssede mig, og jeg kyssede tilbage! Vi føltes som et her i mørket, vores helt egen verden. Bare Jake og mig! Jeg ville have ham, helt for mig selv, ingen skulle ødelægge der her for mig! Hans kæber bevægede sig mød mine, hans varme læber. Jeg gled en hånd op ad ryggen af ham. Jeg kunne mærke han blev mere tændt af det så jeg blev ved. Han hånd gled ned langs min ryg, og lagde sig blidt oven på min numse. Det føltes dejligt! Nu blev vores rytme mere og mere intens. Han vendte sig rundt, og jeg hoppede op i hans skød, med krydsede ben bag han ryg. Han gik hen over gulvet, men s han kiggede mig dybt i øjnene. Da min ryg ramte muren kyssede vi videre. Hvor det dog føltes dejligt! Da vi lige skulle have en pause, for at få luft var jeg helt svimmel, jeg kunne ikke tænke rigtig, men der var en ting jeg var sikker på! Jeg ville have ham og det skulle være i aften!
”Jeg elsker dig!” Sagde Jacob, og brød mine tanker. Elskede han mig virkelig! Nu da jeg tænkte over det, elskede jeg faktisk også ham!
”Jeg elsker også dig!”
Jacob:
”Jeg begynder med at kigge på bilen nu” Sagde jeg til hende. Hun nikkede og hoppede af mig. Var hun min nu, eller var det bare et uskyldigt kys? Eller ville hun have mig, ligeså meget som jeg ville have hende? Nej, jeg var nu sikker på at hun ville have mig. Jeg ville have hende, mere end bare kys i aften. Men jeg kunne ikke, måtte ikke? Kunne jeg styrer mig?
Jeg lagde mig ind under bilen, mens Nessie satte sig på kølerhjelmen, på bilen ved siden af. Hun kiggede hele tide på mig. Jeg kunne se det ud af øjn krogen. Hvor var hun sexet, når hun lå der og stirrede ud i luften. Hun lagde mærke til at jeg kiggede på hende. Hun smilte det smukkeste smil, jeg hidtil har set. Nu var jeg sten sikker på at jeg ikke kunne styrer mig, specielt ikke, hvis hun også gerne ville det! Jeg blev bare nød til at styrer mig! Nessie sukkede, og afbrød mine tanker.
”Det var noget af et kys?” Sagde hun med et smil på læben.
”jaer, det må du nok sige.” Svarede jeg. Nessie havde ret, det var noget af en kys. Der var mere i det end kys!
”Hvad betyder det? Ja, du ved, er vi stadig venner, eller…” Sagde hun forsigtigt. Hvad skulle jeg svare her? Jeg ville jo vælge ”eller” parten, men hvad med hende. Da hun opdagede jeg ikke svarede sagde hun:” Håber at vi kan være venner efter det her, hvis du ikke vil, men jeg vil helst eller?” Sagde hun mens hun kiggede forventningsfuld på mig. Jeg gav mig til at smile, et endnu større smil, end jeg gjorde i bilen.
”Hvad smiler du af?” Spurgte Nessie forskrækket. Jeg rullede ud fra bilen, og gik over til hende. Hun havde sat sig op. Jeg lænede mig hen over hende og sagde:” Jeg er bare glad, for jeg vælger også eller parten”
Jeg kyssede hende blidt på læberne, så blid som en killing. Hun var så dejlig, at hvis jeg havde kysset hende mere, havde det udviklet sig til mere.
Renesmee:
Da vi kom over i huset. Gik jeg ind på Jakes værelse og lagde mig i sengen. Det var nu! Vi var alene, så hvorfor ikke?
”Jeg skifter lige til nattøj Nessie” Råbte Jacob inde fra stuen. Jeg tog mit tøj af, så jeg stod i undertøj. Jeg lagde mig i sengen, og prøvede at se sexet ud, men det gik ikke så godt. Jeg følte mig kikset. Hvorfor gjorde jeg dog det her, jeg gjorde mig selv til grin. Jeg kaldte på Jake, for nu havde jeg andret planen. Jeg ville snakke med ham.
”Ja, hvad så?” Sagde Jacob, da han kom ind af døren.
”Undskyld Nessie, det var ikke min menning” Sagde Jake, da han opdagede at jeg sad i undertøj.
”Nej, jake bliv her. Jeg skal snakke med dig!”
”Okay, hvad så skat?” Spurgte han kærligt, mens han satte sig ved siden af min på hans seng.
”Jake, jeg ved ikke hvordan jeg skal forklarer det…” Jeg vidste det virkelig ikke? Jeg blev enig med mig selv at komme ud med det.”…Jeg vil kører hele vejen med dig! Ikke i morgen, men i dag!”
”Nessie, det kan vi ikke. Vi venter 5 måneder, for der er du fuldvoksen” Svarede han mens han kiggede ned i gulvet.
”5 MÅNEDER JAKE?!” udbrød jeg. Jeg fik da hans opmærksomhed. Han kiggede forskrækket op, jeg tror jeg var lige så forskrækket som ham. Han lænede sig ind over mig og vi kyssede ligeså intens, som ude i værkstedet. Jeg fik skubbet mig ned og ligge. Han lagde sig oven på mig og…
nov 2007
mar 2008
nov 2007
nov 2007
Jacob:
Jeg vågnede med Renesmee i mine arme, hun sov stadig. Jeg kom til at tænke på gårsdagens oplevelser. Da kom i tanke om til sidst. FUCK JACOB DIN IDIOT!! Du har skaffet dig selv en billet til døden! Årh, hvad Edward ikke vil gøre ved mig? Jeg kunne ikke engang lade vær med at komme i nærheden af ham, for så ville han læse Nessies tanker! Jeg må fortælle hende det, FUCK!! Jeg rejste mig lyn hurtigt op. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre.
”Hej skat!” Sagde Renesmee og afbrød mine tanker.
”Hej smukke!” Svarede jeg kærligt. Gud hvor så hun dog nuttet ud, når hun lige var vågnet.
”Det var dejligt i går” Sagde hun som om det var helt okay, men det var det ikke.
”Ja.” Svarede jeg lidt fjernt. Jeg ville ikke dø, for nu var hun min. Jeg ville heller ikke virke mistænksom. Så jeg blev enig med mig selv, at tage hen til Edward og Bella, og være som om intet var hen, og så lade vær med at tænke på det, og bede Nessie heller ikke at tænke på det!
”Vi skal hen og fortælle mine forældre det!” Sagde Nessie spændt, og endnu en gang afbrød mine tanker.
”Ja, skat det skal vi! Men du skal ikke tænke på det vi har lavet, det ville være lidt klamt, at Edward ved det” Sagde jeg.
”Haha, helt fint Jake” Svarede hun mens hun lænede sig hen og kyssede mig på munden.
Edward:
Jeg kunne hører nogle komme ind af døren nede i stuen. Jeg lyttede godt efter og kunne hører det var Jacob og Renesmee.
”Bella min egen, Nessie er tilbage” Jeg nåede lige at se hende rejse sig, og så stod vi nede i stuen foran dem.
- Årh, hvordan skal jeg dog forklarer det, ehm… okay, nu kommer det. Tænkte Nessie. Hvad var det hun ville sige?
”Jake og jeg er kærester” Sagde hun, mens hun kiggede op på Jake. Min egen havde ret, de elskede hinanden mere end andet. Hvor var det fantastisk.
- Biler har en motor og i motoren er der… Tænkte Jacob. Hvorfor var det han tænkte på biler, var der noget de skjulte for os? Jeg prøvede at få Jacob til at se mig i øjnene, men hver gang jeg var lige ved kiggede han i jorden? Han ville sikkert ikke have jeg skulle vide alt om deres første kys osv..
”Vi smutter op på værelset” Sagde Renesmee og trak Jacob med op på hendes værelse. Jeg kiggede på Bella og hun vidste straks hvad jeg mente.
- Jeg kommer op om lidt, gå bare op elskede. Tænkte Bella. Bella gik hen og satte sig i sofaen, jeg gik op på værelset, men jeg kunne lade vær med at stoppe op foran Renesmees værelse.
”Nessie du forstår ikke? Jeg måtte ikke, de har tænkt sig at dræbe mig hvis de finder ud af det” Sagde Jacob bag døren.
”Det var mit eget valg, de skal ikke bestemme hvem jeg elsker med!” Svarede hun surt tilbage. Jeg nåede ikke at tænke mig om, før jeg stod inde på hende værelse.
”DIG!” Hvæsede jeg højt. Jacob og Renesmee blev forskrækket og rejste sig op. Jacob hænder rystede ikke, som jeg havde regnet med de ville. Han stod bare og kiggede ned i jorden. Jeg hørte en rejse sig fra sofaen nede under, og så stod Rosalie bag mig.
”Hvis du rør min datter igen, Jacob. Så skal jeg personligt sørge for din død!” Hvæsede jeg endnu højere.
”FAR NEJ!” Skreg Renesmee og løb hen foran Jacob, inden jeg nåede at springe hen mod ham.
”Nej, Nessie. Lad ham…” Svarede Jacob, og stadig kiggede ned i jorden.
Bella:
Jeg hørte en hel masse råbe oven på. Hvad lavede de dog, deroppe? Så hørte jeg Nessies stemme skrige:” FAR NEJ!!” Jeg stod der oppe på 0,5.
”Hvad sker der?” Sagde jeg mens jeg sprang ind mellem Jacob og Edward. Jeg kiggede på Edward, der stadig holdte øjnene fast rettet mod Jacob.
”HAN gjorde det selvom han ikke måtte rører hende!” Hvæsede Edward højt. Hvad var det Jake havde gjort, jeg forstod det ikke helt? Nu gjorde jeg, han havde elsket med hende? Hvordan kunne han?! Jeg kiggede over på Jacob, som stadig stod og stirrede ned i jorden.
”Jake? Er det rigtigt?” Spurgte jeg ham skuffet, meget skuffet. Han kiggede kort på med tårer i øjnene, og så kiggede han ned igen. Nu var jeg sur! Virkelig sur!!
”JAKE!?” Skreg jeg. Han blev ved med at stirre ned i jorden. Rosalie sprang frem mod ham, men Emmett nåede lige at gribe fat i hende inden hun flænsede ham.
”De skal klare det alene, babe” Sagde Emmett med et grin. Jeg kiggede surt over på Emmett og han smilede bare, som sædvanligt. Jeg kiggede tilbage på Jacob, og døren blev lukket bag os. Han kiggede kort op, og skulle til at sige noget, med så sagde Renesmee noget i stedet.
”Ja, det har VI!” Hun stirrede mig vredt i øjnene.
”Renesmee, bland dig uden om, NU!” Skreg jeg efter hende.
”NEJ JEG GIDER EJ! Der skal to til at elske, derfor er både Jake og jeg inde i det her!” Skreg hun endnu højere tilbage. Jeg var ikke sur længere, jeg var så skuffet at jeg kunne græde. Jacob, min bedsteven siden jeg var flyttet her til? Jacob som jeg altid stolede på, havde forrådt mig for første gang. Det gjorde mere ondt, end hvad jeg havde regnet med?
”Hvor ku’ du?” Spurgte jeg ham meget skuffet, men roligt? Jeg sprang frem mod ham, men Edward nåede at tage fat i min arm.
”Du kan kun såre Renesmee ved at gøre det her” Hviskede han i mit øre. Og? Han gjorde det med hende, MIN datter?! Nu kiggede Edward på mig, vredt. Han havde læst min tanke. Jeg var faktisk blevet god til det.
”Undskyld…” Peb Jacob foran os.
”… Det var ikke min mening, jeg havde sagt til hende vi skulle vente, men jeg blev revet med, og jeg rev hende med. Det er min skyld! Undskyld!”
”Nej Jake!...” Sagde Renesmee og kiggede på Jacob. Nu kiggede hun på mig?
”Og du? I skal ikke bestemme hvem jeg må elske med eller ikke? Jeg er ikke 7? Jeg er 16?!” Sagde hun vredt!
”Renesmee! Nu stopper du? Vi havde en klar aftale med Jake! AT I IKKE SKULLE ELSKER FOR DU VAR FULDVOKSEN!?” Jeg skreg det sidste så højt jeg kunne.
”Var det ikke ligesom med dig, var? Ligesom du prøvede at få Edward til at elske med dig, selvom i havde en aftale? Men far var så bare stærk? Det er det samme, udover Jake ikke prøvede?!” Råbte Renesmee. Hvad bildte de sig ind? Møgunger?
”Jeg vil aldrig se dig i mit hus igen JACOB! Og Renesmee, du forlader ikke huset end til du er fuldvoksen!” Råbte jeg endnu højere end for.
”NEJ MOR?!” Skreg Nessie højt, med gråd i stemmen. Jacob var allerede på vej ud af døren. Jeg så hvor ked af det han var. Jeg havde aldrig set ham græde, før nu? Jeg havde det forfærdeligt. Men hvorfor? Det var ham, der havde forrådt mig?
nov 2007
mar 2008
nov 2007
nov 2007
- prøver så godt jeg kan ihvertfald xD
nov 2007
nov 2007
Jacob:
Da jeg kom ud på gruset, foran deres hus, kiggede jeg op på værelset. Jeg kunne stadig hører Renesmees råb. Jeg fik ondt inden i, som om et stort hul havde åbnet sig i mit bryst. Jeg var svag. Jeg havde ikke kæmpet nok for hende, der oppe. Sam kæmpede for Emily, da han troede han ville miste hende. Men jeg kæmpede ikke for Nessie? Hvorfor? Var det fordi det var Bella, jeg skulle sårer? Havde jeg stadig følelser for Bella. Spørgsmålene sprang rundt i hovedet på mig. Jeg nåede ikke at besvarer mine spørgsmål, for jeg hørte lyden, lyden der ændrede alt. Først var jeg ikke helt sikker på hvad jeg havde hørt? Det lød som en kæmpe sten, blev smadret igennem en rude. Jeg vendte mig hurtigt om, så hurtigt at det sortnede for mine øjne. Der lyd Renesmee på gruset, nogle få meter fra mig. Nu gjorde hulet i mit bryst endnu mere ondt end for. Jeg var ovre ved hende på samme tid som Bella. Bella kiggede på mig med et blik jeg ikke kendte? Hele min krop begyndte at ryste! Jeg prøvede at holde vreden tilbage, men jeg kunne ikke.
”Hvad har du gjort ved hende?!” Skreg jeg lige op i hovedet på Bella. Jeg vidste udmærket godt det var mig, der havde fået hende til at hoppe fra 1. sal, gennem et vindue, men jeg kunne ikke skyde skylden på mig selv, for hulet i mit bryst gjorde for ondt til at bære det!
”Pas nu på, Jacob!” skreg hun tilbage. Hun kiggede på mig, på samme skræmmende måde, som for. Carlilse kom lidt efter hen til os, og satte sig på knæ ved siden af Renesmee. Hun bevægede sig ikke, men man kunne se hun trak vejret.
”Pas på, jeg tager hende indenfor. Og så tror jeg det er bedst i to tager diskussionen uden for” Sagde Carlilse med hans alt for blide stemme. Han trak Renesmee op i hans arme og vendte ryggen til Bella og jeg. Han kiggede ikke hvor han gik, fokuserede kun på Renesmee. Hulet gav et stød igennem hele min krop, og jeg var ligeved at falde på knæene, men jeg tog mig bare til maven. Jeg kæmpede med endnu flere tårer nu, jeg prøvede at golde dem inde.
”Hvordan kunne du gøre det imod mig Jacob?” Sagde Bella med smerte i stemmen. Nu sendte hulet endnu et stød ud gennem min krop, stærkere end hvis tusinde elefanter satte sig oven på mig, og jeg faldt til jorden. Det hele sortnede for mig, da hele min krop ramte gruset. Det sidste jeg hørt var Bella der skreg mit navn!
mar 2008
nov 2007
Glasset skar i min hud, som tusinde knive. Jeg valgte at springe gennem vinduet? Hvad tænkte jeg dog på! Så kom den rene, kolde vind. Det gjorde ondt i mine sår, som jeg havde fået af glasset. Jeg følte jeg faldt i slowmotion, men jeg kunne stadig ikke nå noget i faldet. Jeg havde åbne øjne, og det eneste jeg fokuserede på var Jake, der stod ved sin bil, nogle meter fra mig. Da jeg ramte det hårde og fugtige grus, ville jeg skrige, men inden jeg nåede det, sortnede alt. Jeg følte ingen smerte længere. Jeg følte mig i en trance, jeg kunne ikke tænke, jeg kunne ikke åbne øjnene, det eneste jeg kunne var at trække vejret. Sådan lå jeg lidt inden, jeg kunne fokusere på stemmerne omkring mig.
”Hvad har du gjort ved hende?!” Jeg genkendte hurtigt stemmen, Jacob!
”Pas nu på, Jacob!” Skreg min mors stemme, Bella. Jeg kunne fornemme en tæt på mig, men personen var kold, det kunne have været Edward, eller Rosalie. Da jeg blev løftet op i armene på personen, vidste jeg det var Carlilse. Ham mumlede et eller andet til Bella og Jacob jeg ikke forstod, men så hørte jeg smerten i min mors stemme, da hun sagde: ”Hvordan kunne du gøre det imod mig Jacob?”
Jeg blev bange for at hun havde bidt ham, eller revet hovedet af ham, da jeg hørte hans tunge krop kollapse bag os. Jeg ville skrige, men det kunne jeg ikke. Jeg trak hele min krop sammen da jeg hørte min mors skrig, ”JACOB?!” Det var Edward der havde såret ham, jeg var sikker. Og så sortnede det igen.
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 176
videre på historien *SPOILER*
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside