{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

leg med bold... ;-P {{forumTopicSubject}}

hey... har taget nogle fede billeder af mine to hypper der leger med pilatesbold... kig gerne forbi... de er i mit fotoalbu,... ville bare vise hvor sjovt en 1års og en 3års kan have det med en så simpel ting.... de tossede rundt i timevis med den... go motion giver det jo også. Også til ældre heste. Så hvis man en dag eller to ikke når at motionere dem så giv dem en bold og få et fedt grin af dem... ;-P

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leg med bold... ;-P
  • #1   30. jul 2010 Har kigget og kommenteret! smiley

Jeg skal prøve og finde sådan en bold! smiley

-Kig evt. forbi?

• #2   31. jul 2010 chico bruger lige nøjagtig 10 min på sådan en boldt og så har han drabt den, han var rigtig bange for den så jeg blev bare ved med at kaste rundt med den, nu stejler han op ad den, kaster sig ned på den, sparker med forbenene til den og med bagbenene, jagter den rundt og bukker af den, så han hygger sig, på 4 dage ødelage han 4 bolde så har nu købt en lille en han ikke kan ødelægge ...

men nurh hvor er de dog søde

• #3   5. aug 2010 ha ha han lyder voldsom. he he men ja de bliver lynhurtig vant til den, jeg skulle bare kaste den ind og så var de allerede efter den. de var slet ikk bange for den.... smiley men lidt træls når der ikke går mere end ti min. så den er ødelagt. Godt du fandt en anden løsning smiley

Kommentér på:
leg med bold... ;-P

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce