{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Min ene pony halt en lille smule. {{forumTopicSubject}}

Ja, den pony jeg passer halter en lille smule på venstre bagben han har fået halthedsunersøgelse men hun kunne intet finde i røgten eller lign. Jeg snakkede med hende om at hans ejer om han havde et en sadle der ikk passede den var forstor har sagt det mange gange til ejeren, hun sagde det sagtens kunne gøre han var halt og han fik ro osv hva dyrelægen anbefalede han var ikk haltfri bagefter stadig den lille smule halthed var der, jeg fik en massør ud til ham og det hjalp lidt synes jeg men kun i 1-2 dage.
Nu har jeg så overvejet kioprakter synes i det ville kunne hjælpe, jeg er ret sikker på det er pga sadlen og har snakket med en del fra min gård der synes kioprakter lyder som en god ide men hva synes i ?
hjælp mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min ene pony halt en lille smule.
  • #1   29. jul 2010 Min den ene er også halt på det ene bagben og jeg har fået anbefalet en fysioterapeut, min super gode nye heste-dyrlæge siger at de kan trylle med fingrene..... smiley

  • #2   30. jul 2010 går han med sko??

    men gamle pony havde vi 2 episoder hvor han haltet lidt, og da dyrlægen kom var sage han han var beskåret skævt. måske noget med hoven?

    min nuværrendne hest er hant ved belastning (rytter/sadel) kun i skrit og han har Kissing Spine. kunne det være en mulighed hos din?


  • #3   30. jul 2010 Maria: nej så havde min dyrelæge sagt det altså det med det sidste han fik i sidste sommer/ efterår foresko på men ved det ikk er pga det, da min dyrelæge faktisk sagde til os at de havde en rigtigt god smed, da hun synes dres hove og sko var og lå perfekt smiley

  • #4   2. aug 2010 Den er måske snublet og har forvredet et led eller noget i den stil? smiley

  • #5   2. aug 2010 Team Nullerdut: Han havde været til dyrelægen hvor han fik en grundig halthedsundersøgelse, der blev taget røgten, og mønstret og tjekket og tjekket, hun kunne bare ik finde noget, hun sagde enda der er intet i røgten har har rigtig gode ben.
    Han er forresten næsten blind på det ene øje men dette skulle skulle ikk have noget med det er gøre(om 1 eller 2 er han fuldstændig blind på øjet)

    Jeg tænkte bare nu da han sadel ikk passede ham om han derfor havde fået noget skævhed eller lign i ryggen tænkte derfor kioprakter da massage hjalp i et par dage.


Kommentér på:
Min ene pony halt en lille smule.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce