{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.753 visninger | Oprettet:

Der sker ting i mit hus:( {{forumTopicSubject}}

Bliver snart sindsyg-.- jeg bor på en gård...og siden vi flyttet der ind, som vi gjorte for mange år siden, er der sket mærkelige ting som f.eks.

Bankene på min dør om natten...
og der hvor min søsters værelse er, er der en lang gang til værelse og der hører hun skridt næsten hver aften/nat og på et tidspukt hørte hendes eks - kæreste bankene inde fra skunken, som om nogen ville ud...

Jeg bemærket det selv, en dag hvor min mor og far var ude og købe ind og min søster var ude i laden med nogle veninder...jeg var nedenunder...hvor jeg pludselig hørte som om der var nogle der dansede og jeg hørte en nynnen på samme tid oppe på gangen...mine hunde begyndte at knurre og da min søster kom ind, fortalte jeg hvad der var sket...

Men, utroligt nok tror min mor og far ikke rigtig på det vi siger-.-

Det eneste der har sket for dem, var at deres fisk ude i laden om vinteren blev fodret af sig selv...

Har også fundet ud af at der var en dreng, inden vi flytte ind, der var alene hver morgen og han kom grædene i skole fordi der skete nogen på gangen og han havde det samme værelse som min søster har nu...

Da vi kiggede på huset, var døren også låst til gangen, men vi skal bruge værelset...

Skulle lige ud med det....Håber i forstår:)

Ville ønske at ånden bare ville skride!:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der sker ting i mit hus:(
  • #1   28. jul 2010 ja:/ men, har levet med det i nogle år nu, så er ligeved at vende mig til det...

men, nu har jeg fået problemer med at sove om natten, det har jeg faktisk haft siden vi flyttet ind...ved ikke hvad der sker:/ for kan godt sove oppe på min efterskole bare jeg er alene:/

• #2   28. jul 2010 Ja, vi alle er jo forskellige;D
    men, er også lige ved at være træt af det nu:/

• #3   29. jul 2010 Det er ho helt klart en ånd det ike har fundet fred endnu og som stadig tror han/hun bor i jeres hus. Prøv en dag at få din hund til at "kigge" på det. Dyr kan mærke det meget tydeligeret om der er nogen, og hvis der er vil din hund muligvis ikke med dig. Det kan finde på at ligge sig ned og ikke flytte sig. Men jeg ville få en clairvoyant ud at kigge på det. Han/hun kan sende den op i himlen hvor den så også finder fred.. Det er jo tydeligt den vil vise jer noget med det du påstår den gør smiley

• #4   29. jul 2010 Afroditte med plethesten Jake. GO VEGAN! *
    det er en god ide:) men, der et problem min mor og far vil ikke have en clairvoyant, da de ikke tror på os, med skridt ude på gangen om bankene på min dør:/
    Min søster har en hund som er oppe ved hende hele tiden, og hver aften knurre den imens den lille ved min søster og den stirre ude på gangen...det er en hund der er meget trofast og beskytter sin ejer og det er det jeg tror den gør, den knurre ved at beskytte min søster...

og det mest lidt uhyggelige er at hvert hus vi har boet i har der "spøgt"...

Vi boede på en gård hvor alle vores kører og kaniner dødede en after en og på et tidspunkt hvor vi ikke var hjemme, var min onkel over for at modtage vores post, sammen med vores hund som han passede og så skulle han fodre vores leguan(staves) og der smækkede døren lige pludeselig og der var slet ingen vind den dag og døren var den til køkkenet som slet ikke var tæt på ude døren...min hund og min onkel løb bare ud...

Og ved vores andet hus vendte ting af sig selv og ting blev skubbet fra midten af vores reol(staves), og min fik en meget virkelig drøm som hun ikke er så sikker på om det var en drøm eller ej, hvor døren og vinduerne i soveværelset smækkede af sig selv...men det kunne godt være det var en drøm...

• #5   29. jul 2010 Jeg er 100% på at en i jeres familie bliver "forfulgt" af en ond. Det lyder som om den prøver at komme i kontakt med jer, men at det hver gang mislykkes. Den lyder ret desperat og prøver bare NU på at trange igennem jer! Er du nogensinde alene hjemme? En dag du VED du er det så aftal med en clairvoyant, om at han/hun skal komme for at "undersøge" huset. Du må selv tage det i egen hånd og dine forældre vil nok være taknemmelige den dag du ikke er bange mere og hvor du ikke hele tiden snakker om det smiley

• #6   29. jul 2010 uuha...det håber jeg ikke:-o
    koster det ikke mange penge at få en clairvoyant over til mig?:-o

er nemlig nogengange alene hjemme...

• #7   30. jul 2010 Hvem opsøger ånden mest?? I jeres familie..
    Google clairvoyant og se hvad det koster.. Eller prøv at hør et astronomi center ad smiley

• #8   30. jul 2010 Altså jeg vil sige min søster, da det er hende der bor lige ved gangen og det er der hvor vi hører skridt og banken inde fra skunken og nogle gange mig, ved at banke på min dør...

Kommentér på:
Der sker ting i mit hus:(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce