{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Endelig lidt medgang (': {{forumTopicSubject}}

Bare så i ved det bliver dette nok lidt langt, så håber, der er nogen der vil læse det (:

Ja for at gøre en LANG histrie kort styrede jeg med ponyen i 2009, og vi har haft RIGTIG meget nedtur, se evt videoen om det http://hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=210227&AutoPlay=false

Som nogen måske ved, så har hun været forfangen, og startede genoptræningen første dag i sommer ferien. Og efter 3 ugers genoptræning, var vi nu klar til at starte den 'normale' træning op igen. Og første dag, smed jeg lige en glidetøjle på hende for hun var lidt stiv. Tog den så af efter 10 mins opvarmning. Og den gik perfekt? Den var så sød, den havde ikke gået så godt siden vinter ferien hvor min veninde som er dressur rytter red hende.

det var helt vild mærkeligt at kunne ride hende igen. Red dressur hvor hun gik rigtig godt et par dag, og den går bare så godt!
- Så i gå ville jeg ride dressur på hende igen, hun var sød i skridt men da jeg travede var hun rigtig dum, så jeg tænkte hun kunne lige få lov at fræsse lidt igennem. Det skal jeg da lige love for at hun fik lov til da. Hun slet ikke stoppe hende igen og hun var så vild og elskede det så meget (': - Jeg har ikke smilet så meget på heste ryg siden, starten af efteråret 2009!

Denne sommer har gjort os til et bedre team, selvom vi ikke har sprunget. Vi ar virkelig fået tilliden 100% tilbage, og nyder nu bare hvert et sekundt! Før, skulle der ingen ting til før hun fik skæld ud, ja nu skal hun virklig gøre noget hun virkelig ikke må før jeg bliver sur (: - Hun er så meget mere glad og det er jeg også.

Endelig lidt med gang efter mere end et havlt års modgang (: - NU skal det bare gå godt (':

Et glædels indlæg fra min side ved det er lnagt men håber der er nogen der gider tage sig tid til at læse det (o:

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Endelig lidt medgang (':

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce