798 visninger
|
Oprettet:
Skade på min hoppe {{forumTopicSubject}}
Den anden dag da jeg kom ud for at se til mine hopper som går på sommergræs et par km hjemme fra, ser jeg godt at min unge hoppe har en lille rift på det ene ben men tænker ikke nerner over det. Før næste dag der er hendes forben blevet dobbelt så stort, vi trækker dem hjem og mens de blir trukket hjem går der hul på bylden, det vælter ud med betændelse Puha det ser grimt ud, dyrlægen kigger på det og vi ordner det ,hoppen har fået smertestillende og pencelin. I går sprang benet op og dyrlægen måtte sy det sammen.
Jeg kan ikke finde ud af at sætte billede ind af benet men det findes 2 på hendes profil Hoelgaards Zaijos Pride.
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 208
aug 2008
Følger: 55 Følgere: 68 Heste: 17 Emner: 21 Svar: 184
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 208
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.327
Jeg har prøvet nøjagtig det samme med min Katla - hun rev sig på en trailer og fik en lille rift - men der gik betændelse i hele benet af det, så den stod også på smertestillende og pencillin i en uges tid. Heldigvis sprang hendes sår ikke op..
Dog var hun på toppen og helt sig selv igen efter omkring 2-3 uger - uden nogle mén overhovedet - krydser fingre for at din hoppe kommer lige så godt over det lige så hurtigt..
God bedring herfra!
sep 2007
Følger: 97 Følgere: 95 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 83
Skade på min hoppe
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside