12. maj 2007 Følger: 125 Følgere: 204 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 1.122
Glædes indlæg :) Glædes indlæg :)
Et lille glædes indlæg herfra,
Jeg købte for en måned siden Calle Frølunde, lige fyldt knapt et år. han havde gået sommeren over og hygget sig med en flok hingste plag, på en stor åben mark uden håndtering.
Da jeg hentede ham brugte jeg den første time på at få grime på ham samt på at få ham op til leddet, Han var et dejligt nysgerrigt hingste plag dog stadig meget nervøst anlagt i de nye omgivelser og der lå et stort arbejde foran os, han havde aldrig prøvet noget.
samme dag som han kom hjem, smadrede han hans boks grundet der var hopper i stalden, han løb den ned på folden, gad ikke snakke, han ville ikke gå to skridt i træktov og nu blot en måned efter er han fuldt ud traffik sikker, vant til at gå alene både der hjemme og på tur,
Han trives flot på folden sammen med både vallaker og Hopper, Han kan Nu vaskes over det hele, strigles og stå pænt på stald gangen, han kan løfte alle 4 ben og lader mig nu rense hans hove.
Samtidigt havde han ingen tillid til mig i starten og nu kommer han rendende når der kaldes, jeg kan ligge ned med ham på folden, hvile over hans ryg når han ligger og hviler, samt han følger mig som en lille hund.
og derudover har han fuldt i Kofoeds be at the funny ways fodspor og er blevet en lille kysse prins, hehe.
Jeg syntes selv vi er nået langt taget den korte tid vi har været sammen, i betragtning
Mvh MKH
maj 2007
Følger: 125 Følgere: 204 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 1.122
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 59 Svar: 835
maj 2007
Følger: 125 Følgere: 204 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 1.122
Glædes indlæg :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside