2. feb 2008 Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
Dansk hesteforsikring(sygeforsikring)? {{forumTopicSubject}}
hej
Jeg har før en måndes tid siden købt ny hest, forsikret hende i dansk hesteforsikring og valgte den udvidet sygeforsikring.
hun fik så et spark på halsen og måtte have dyrlæge ud fordi bulen blev ved at hæve op og jeg var bange for om der måske havde dannet sig en byld. det viste sig at være en blodansamling. nu har jeg så fået dyrlægeregning og vil selvfølgelig gerne benytte min forsikring, mit spørgsmål er så hvordan er proceduren hos dansk hesteforsikring med det. sender jeg bare regningen ind til dem og så overfører de pengene som de dækker til mig..?
og så lige et ekstra spørgsmål, hesten var ikke chippet, og får at få det medicin hun havde brug for var hun nød til at chippes, dækker sygeforsikrigen også dette når det var nødvendigt i forhold til den behandling hesten skulle have?
annika
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
men hvis det er som med alle andre forsikringsselskaber, så sender du bare regningen ind (gem en kopi til dig selv), skriver et følgebrev med kontonr og policenr, og beder om at få pengene overført.
jul 2007
Følger: 137 Følgere: 136 Heste: 1 Emner: 204 Svar: 1.861
Håber da din hest kommer sig hurtig igen
vh jessica
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 24 Svar: 252
De gange jeg har haft brug for forsikringen har jeg ringet ind til dem og fortalt hvordan og hvorledes og så har jeg sku sende regningen ind til dem når jeg fik den...
som hovedregel skal man kontakte forsikringen så snart behovet for dyrlæge opstår (det samme gælder f.eks. hvis man får skadet bilen)... de fleste selskaber vil gerne informeres med det samme...
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
når men om de dækker chipningen er enlig også lige meget.
bulen er næsten væk allerede, dyrlægen kommer i morgen og tjekker op på det, tror heldigvis jeg slipper for at hun skal scannes og ha' suget ud :o)
feb 2008
min veninder fik det afvide med sin hest der er samme alder...
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 24 Svar: 252
feb 2008
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 33
Dansk hesteforsikring(sygeforsikring)?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside