{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kdh eller dansk hesteforsikring?
  • #1   23. maj 2014 Høre kun godt om begge selvskaber, men jeg valgte Dansk hesteforsikring fordi det var billigere og jeg bar har hørt rigtig meget godt om dem..

Har ikke haft brug for dem endnu så erfaring kan jeg ikke komme med

• #2   23. maj 2014 Kan varmt anbefale Dansk hesteforsikring..

Husk din dyrlæge skal udfylde erklæringen til forsikringsselskabet før den træder i kræft, indtil da er hesten ikke dækket...

• #4   23. maj 2014 Vi har brugt KDH til alle vores heste, så jeg har ikke erfaringer med andre selskaber, men jeg har været meget tilfreds med KDH. Der har aldrig været problemer med at bruge forsikringen og de er altid nemme at komme i kontakt med. Kun ros herfra.

• #5   23. maj 2014 Jeg synes du skal vælge Dansk Hesteforsikring. Jeg har selv KDH og de er IKKE nemme at "danse" med!

• #6   23. maj 2014 Har kun hørt godt om Dansk hesteforsikring. Der er ingen problemer med dem smiley

• #7   23. maj 2014 Jeg har dansk Hesteforsikring og jeg valgte det da jeg kun har hørt godt om det, og det var billigt. Især fordi jeg har koldblod.
    Jeg kan ikke selv komme med erfaringer da jeg ikke har haft brug for det endnu smiley

• #9   23. maj 2014 Tak for jeres svar allesammen. Jeg prøver med dansk hesteforsikring smiley

• #10   23. maj 2014 Jeg havde kdh på den gamle, og har også på hende jeg har nu. Har ingen problemer haft med udbetalinger fra dem. De har været super hurtige til at godkende både specialbehandlinger og aflivninger.
    Da den gamle skulle aflives med uanvendelighed sagde vores dyrlæge at forsikringen måske ville forlange en operation forsøgt først, men han ville ikke forslå os det med mindre det var krav fra forsikringen da han ikke mente det ville hjælpe. 20-30 min senere havde han snakket med forsikringen der ikke forlangte operation, og uden problemer godkendte en operation.

Så jeg kan KUN sige godt om KDH ud fra egen erfaring. Og har kun hørt godt om dem.

Kommentér på:
Kdh eller dansk hesteforsikring?

Annonce