ARGH! Jeg vil ikke se det ! {{forumTopicSubject}}
Altså ... som nogen af jer ved så er jeg en af de der underlig mennesker, som ikke læser bøgerne før jeg har set filmene eller ser trailerne (; .. Men det var lige ved at gå galt i dag. Jeg lå i min seng med benet oppe fordi jeg har fået to myggestik og jeg kan ikke tåle myggestik, så jeg hæver altid meget. Jeg lå og så venner på zulu og så var der reklamer. Så synes de selvfølgelig at de skulle vise Eclipse traileren. Jeg leder panisk efter min fjernbetjening (staves? Har altid stavet til det før xD), men det kan jeg ikke finde. Så jeg vælter ud af sengen og ind i stuen og bander over zulu til min mor, da hun ved hvordan jeg har det med det xD ..
Helt ærlig 6 dage før filmen kommer i biffen er zulu lige ved at ødelægge det hele !! xD .. Jeg har været i biffen 3 gange siden marts hvor trailen kom frem og jeg har undgået HVER gang at se trailen ;b .. I går synes hotmail også at de skulle tirre mig lidt og heste-nettet synes også de skulle have en reklame med det på deres side.
Håber virkelig ikke der kommer flere ting, som vil ødelægge det for mig. Det kan næsten ikke være rigtigt at det kan nå at blive ødelagt, nu hvor der næsten kun er 5 dage tilbage
apr 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 64 Svar: 672
I starten ville jeg heller ikke læse bøgerne før filmene, men kunne ikke modstå, så læste dem allesammen, Haha xD
- Men har ikke set klip i lang ti d da jeg syntes det afslører for meget
jun 2007
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 4 Emner: 32 Svar: 378
jeg ser trailerne konstant fordi lige præcis d. 30 JUNI er jeg på ridelejr vild nederen
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 744
sep 2008
Følger: 131 Følgere: 201 Heste: 4 Emner: 167 Svar: 2.904
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 744
aug 2009
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 800
ARGH! Jeg vil ikke se det !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside