{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

skal jeg eller skal jeg ikke {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen..
er ikke sikke på om det må være i denne gruppe men i er hverkelig nød til at hjælpe mig..

mit problemer er:
jeg har part på en rigtig sød fjordhest og elsker ham rigtig meget. men jeg er ikke så vild med ejeren.
i starten var hun rigtig sød og sage at jeg bare skulle tage Fakir (hesten) som min egen så det var jo bare super.
jeg hade sakt til hende at jeg noglegange var hjemme hved min far (min mor og far er skildt) som bor i kolding langt væk fra der hvor Fakir står. og hun sage at det var bare held i orten. men så en weegent hvor jeg var hjemme ved min far (hade sakt at jeg var hjemme ved ham) fik jeg en sms fra hende om jeg ikke ville tage ned og ride Fakir. jeg svarede at jeg ikke var hjemme.
næste dag fik jeg den samme sms og jeg svarede igen med den samme sms.. men så spurte hun og jeg aldrig ville ride på Fakir, blev lidt sur for hade spurt om jeg måtte ride i ugen men hun skulle selv ride så kunne jo ikke..

når men så en dag var min veninde med ude at ride og hun prøvede Fakir jeg hade taget nogle billeder af dem. dem så ejern og svarede.. at jeg ikke måtte ride tur på ham og at det var kun mig og hende der måtte ride på ham..

men pointen er at jeg ikke ved om jeg ville have part på ham mere da jeg syndes at jeg barer brues som en der bare skal passe ham og ikke en part.
jeg betaler 300 kr. for at ride på ham og have ham som min egen. men det syndes jeg slet ikke jeg har..

hvad skal jeg gøre hjælp mig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal jeg eller skal jeg ikke
Kommentér på:
skal jeg eller skal jeg ikke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce