{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Derfor skal hjelmen være kvalitet!! {{forumTopicSubject}}

Vil nu fortælle hvorfor det er så vigtig at springe med hjelm og have en hjelm af god kvalitet!!

For 4 uger siden ca. væltede jeg med en pony i springning, landede lige ned på hovedet, min hjelm er af god kvalitet og den gjorde nok at jeg ingen hjernerystelse fik!!
Har hørt meget om at man skal købe ny hjelm når man falder af, men det gjorde jeg ikke.

I lørdags var jeg i Tyskland for at prøve heste. De første 5 heste gik det fint med at prøve, og alt var godt smiley Men ved den 6. hest gik det galt.!
Hesten sprang fint, og skulle lige ride en afstand fra lodret til okse på 4 galop spring også okse, og ride rundt og have dobbelt spring. Kommer lidt stort ind over lodretten, og rider derfor lidt tilbage på hesten, men hesten sætter af efter det 3. galop spring, altså et galopspring for tidligt. Hesten og jeg laver et meget dramatisk styrt. Hesten bremser selv i jorden med hovedet, og ja, jeg lander også med fuld hammer på hovedet.
Min første tanke da jeg landede var at nu havde jeg brækket ryggen for den gjorde bare ondt, fik hurtigt testet om jeg kunne bevæge alt hvilket jeg kunne.
Efter at have ligget noget tid på jorden kom jeg op og side på en bom. Pludselig begynder alt at blive sort, og Fabian (ham der var med mig rundt og prøve heste) skyndte sig at tage fat i mig, så jeg kom igang med at gå da jeg var ved at gå i chok. Kom hen at side på en stol, og derefter var jeg mig selv igen.

Min hjelm gjorde endnu engang at jeg ikke fik hjernerystelse smiley Men nu skal den udskiftes da den blev lidt kvæstet efter styrtet..

Alt hvad der er sket med mig er at jeg har ondt i ryggen, nakke og overarmene grundet slaget. Lige ledes har jeg et lille blåt øje! Så er sluppet rigtig rigtig heldigt fra styrtet.
Fabian var meget rystet, og troede at styrtet ville have kostet mig og hesten meget slemme skader!

Hesten har det eftersigende godt, og ejer sprang den selv lidt efter styrtet, for at denne ikke skulle blive usikker. Selvfølgelig efter hun havde tjekket alt var okay med den.

Så jeg kan kun sige at en GPA SPEED AIR absolut er pengene værd, og den har nu reddet mig for 2 x hjernerystelse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derfor skal hjelmen være kvalitet!!
Kommentér på:
Derfor skal hjelmen være kvalitet!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce