{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

følskue, erfaring? gode råd? andre? {{forumTopicSubject}}

ja jeg skal jo til føl skue d. 31 juli i sdr. Hygum

er der andre der skal der hen?

nogen gode råd hvad man bare SKAL huske.

hvordan fletter i jeres føl op? står i og fletter eller drejer i hårerne rundt eller hvordan?

det er første gang jeg skal med til sådan et skue. så har overhovede ikke forstand på det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  følskue, erfaring? gode råd? andre?
  • #1   12. maj 2010 Hmm.. Altså jeg flettede mit føl (eller min veninde gjorde :D) selv om det ikke er helt nemt i sådan noget tyndt fe-hår smiley
    (Det var i 2008 og også min første gang afsted til følskue)

Og så bare husk at tage det stille og roligt så skal det nok gå.. smiley

• #2   12. maj 2010 jeg havde flettet både hoppe og føl smiley Det er ikke nødvendigt at flette føllet, men synes det ser bedst ud smiley
    Bare husk at tage det med ro, folk som står der er meget venlige til at hjælpe en, og fortæller dig også hvis du skal stoppe op eller løbe mere frem ad smiley
    Har et album fra følskue, det kan du kigge hvis du har lyst smiley

• #3   12. maj 2010 Vi flettede både mor og søn.. dagen før.. alt blev gjord klar inden afgang.. så om morgenen sku hestene bare læsses..

Sørg for at føllet er gjord HELT fortrolig med trailer først.. og for din egen skyld så lær føllet at gå op.. UDEN sin mor.. det ku laudino, og det gør det 40 gange nemmere nu smiley

• #4   13. maj 2010 tak for de gode råd.

hvordam har i øvet det med at gå ind med følle i longen?

• #5   13. maj 2010 du kan også kigge mit album med Chassie moon fra følskuet.. smiley

Min havde kun prøvet det et par gange før, og vi kunne næsten bære hende ind, og så fulgte mor bare lige efter, og så vare der ingen ting hele vejen.. smiley

• #6   15. maj 2010 jeg syntes det er synd at flette op de er så søde med deres fehår, men jeg var den eneste et år, der ikke havde gjort det og du drømmer ikke om hvor snoppet folk var, men det er min smag og vil helt klart stadig ikke gøre det. Det er ikke kåring, men kun følskue er min holdning. men held og lykke.

• #8   23. maj 2010 kissy h

mange tak smiley

Kommentér på:
følskue, erfaring? gode råd? andre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce