{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Støvallergi.. Hø / wrap ? {{forumTopicSubject}}

Hej hg !

Jeg står i den kedelige siteuation, at min hest, Flicka, altid har haft lidt "on-and-off" hoste, men ikke noget slemt. Denne vinter har hun så hostet rigtig meget, og vi har haft dyrlæge - hun kunne ikke høre noget men mente at det var støvallergi. Derfor skal jeg vande hendes hø, så det ikke bliver værre - og det har hjulpet utrolig meget.
MEN problemet ligger i, at hun pt. står i boks om natten, da hun har været til hingst, og så er dte jo meget nemt at gå og vande al hendes hø igennem. Når hun kommer "hjem" (hvor hun plejer at stå) er vi nød til at fortsætte med vandingen, da ejer af gården ikke vil bruge wrap - men jeg skal (forhåbentligt) have Flicka hjem efter sommer, hvor hun også skal stå i løsdrift - men med fri adgang til hø / wrap.

Så nu spørger jeg:
Vil det være bedre med wrap når jeg får hende hjem eller er der intet andet at gøre end fortsat at vande høet?

Hvad ville du gøre, hvis du stod i siteuationen (hvilket flere sikkert gør..)

Håber i kan svare på mit - måske lamme - spørgemål, men jeg har ALDRIG fodret med hø før. Min førhenværende underviser havde astma heste, men hun vandede høet da de gik i boks..
Knus F&F

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støvallergi.. Hø / wrap ?
Kommentér på:
Støvallergi.. Hø / wrap ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce