Foreninger og forbund {{forumTopicSubject}}
inspireret af en anden heftig debat der kører pt. tænkte jeg på om ikke nogen af de samme hoveder som figurerer der, kunne hjælpe mig med noget.
Jeg har efterhånden fået med, at der findes mange forskellige foreninger og forfund, som kårer og registrerer disse fantastiske sigøjner dyr.
Jeg har sgu efterhånden lidt svært ved at hitte ud af det hele, og jeg kan umuligt være den eneste?
Det jeg gerne vil høre er, om der er nogen forbund der arbejder sammen med hinanden, altså sådan, at et føl med en mor i en forening og en far i en anden kan få papire uden selv at skulle stilles til en kåring?
Håber på en masse gode svar
mar 2006
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 420
Jeg tænker mere i det hele taget og i udlandet. Er dernogen forbund der godtager andres dyr?
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 9 Svar: 57
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
I Tyskland findes der så vidt jeg ved to foreninger: ECHA og ZfDP - men om de arbejder sammen ved jeg ikke.
De har i hvert fald tilfælles at de kårer en fantastisk masse forskellige racer.
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 33
THAICS, hedder den.
Bare en obs :O)
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 11 Heste: 8 Emner: 18 Svar: 282
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 11 Heste: 8 Emner: 18 Svar: 282
mar 2006
Dog ved jeg godt hvordan det hele ender.
Det eneste jeg gerne vil vide er, om de der er nogen som hels foreninger i hele Europa, uanset om de hedder noget med tinker eller IC der godtager andre foreningers/forbunds dyr, således at et føl krydset at to dyr fra to forskellige forbund kan få papire.
mar 2006
Det skal ikke ende med en debat om, hvad der er bedst, og hvem der snyder hvem osv, for så sletter jeg tråden med det vuns.
Jeg tænker bare, at der alene i norden er så mange forbund, og ingen af dem arbejder sammen eller hvordan?
Foreninger og forbund
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside