{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Sådan træner du din drage :) {{forumTopicSubject}}

SE DEN!!!
det er seriøst den bedste animerede film jeg nogensinde har set... eller den er i hvert fald i top tre, der er ikke rigtigt noget der kan overgå chihiro og heksene, og det levende slot, men det er jo også en helt anden genre smiley

jeg tog i biffen uden forventninger til den, fordi reklamerne for den virkelig var skod, men endte med at sidde med tårer i øjnene af glæde over hvor flot en film det var - og det er rimlig sjældent at man ser mig med tårer i øjnene i en biograf smiley

har nu været inde og se den 2 gange(igen noget jeg ikke gør ret tit), både med og uden 3D, og jeg må sige de ekstra penge man betaler for 3D er godt givet ud. der er nogen fantastiske flyve scener, hvor man virkelig har følelsen af at være der selv -og igen sad jeg med tårer i øjnene af glæde smiley

historien er god, og original. musikken er helt fantastisk, og passer virkelig godt til stemningen i filmen smiley det eneste jeg lige kan sætte en finger på er stemmerne, men man bliver ret hurtigt vant til dem, og til sidst syntes jeg faktisk de passede ganske godt til dem - jeg så den på dansk, fordi biocity i odense ikke lige gider vise den på engelsk, men har læst at de engelske stemmer ikke skulle være ret meget bedre smiley

Dragerne er hammer søde, og der er lige tilpas med humor i filmen til at den er sjov, men ikke bliver plat smiley

se den hvis i kan lide animerede film - i vil ikke fortryde det smiley

andre der har set den? hvad synes i om den??

http://www.youtube.com/watch?v=qHUhygdAZIw

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan træner du din drage :)
Kommentér på:
Sådan træner du din drage :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce