mental træner??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg ville høre om der er nogle HNér som har erfaring med brugen af en "mental træner" i sin hestesport???
Eller er det primært de professionelle som bruger sådan noget??
Og hvad søren koster sådan noget???
Jeg står nemlig i lidt af et "selvtillids problem" i min ridning...!
Når jeg er ude til stævner på isabella, der har jeg det sjovt.... griner af vores fejl... og har vi et ridt som er gået helt helt i vasken, smiler jeg til dommeren for at signalere at jeg godt ved det er noget skidt...!
MEN når jeg er ude til stævner med Entertainer... Så bliver det hele meget mere "seriøst"...
Det er efter jeg er begyndt at kun ride C stævner på ham...
Jeg kan mærke at jeg er slem til at have forventninger til mig selv på ANDRES vegne... (altså jeg tror andre forventer en masse)
Min dumme hjerne siger til mig "præstér præstér præstér, du skal sa*me vise dem at du kan hive flotte point på denne lækre hest til stævnerne"...
Tror det er fordi han ikke er MIN.... Jeg vil jo så gerne gøre ejeren stolt og hans opgangskreds stolt... Med isabella har jeg jo ikke andres forventninger end mine egne at leve op til???
og så bonger jeg mig selv ekstra hårdt oven i hovedet, når det så ikke går særlig godt med entertainer
Så jeg tænker jeg måske kunne have godt af en form for mental træner..? som kunne få min hjerne til at fortælle mig, at det er meningen jeg skal have det sjovt til stævnerne.... og smile og ride videre hvis noget går galt.. istedet for at lade EN fejl i et program, ødelægge resten af ridtet...
Mental trænere???? where are you???
jul 2005
Følger: 136 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.248
http://www.rasmusbagger.com/
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.059
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
Hun hedder Lis Kristiansen.
(link fjernet)
mental træner???