{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Yver.. {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg ved godt at der efterhånden er mange emner om hævet yver, men finder alligevel ikke svar på mit spørgtsmål.

Min hoppe som har termin ca 10 maj, havde igår aftes hævet yver.. det ene større end det andet. Det er helt hårdt.
Er det normalt ?
Hun har intet imod jeg rører ved det, så tror ikke det er ømt.
Det er ikke varmt.. Ellers er hun som hun plejer med humør og spiser fint. Syntes bare der er en utrolig stor forskel på de 2 patter, så ville lige høre om det er normalt.
Tak.. og ha en god dag :0)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yver..
  • #1   30. mar 2010 Noget siger mig det er normalt.

• #2   30. mar 2010 Ringede til dyrlægen for at høre.. Hun siger det lyder som yverbetændelse i forstadie da hun ikke har feber... endnu .. puha. Hun kommer forbi kl 12 og tjekker for at være sikker.

• #3   30. mar 2010 Godt du ringede til dyrelægen (: Og super det blev opdaget nu, så hun ikke blev syg! men ellers trist at høre..

• #4   30. mar 2010 Vi har mange af hopperne der skiftevis er større på den ene pat og så dan anden. Og yveret vokser og falder også igen og igen. Det er nu helt normalt.
    Så længe yveret ikke er varmt og ømt, ville jeg ikke mene det var en mastitis, men det kan det selvfølgelig godt udvikle sig til.

Hold os endelig opdateret smiley

• #5   30. mar 2010 Har prøvet at få brystbetændelse som det hedder hos mennesker men det er jo det samme og tro mig det gørså ondt at INGEN må røre og det er også varmt ligesom når kroppen har feber
    min hoppe som skal fole d 11. har lige sat yver det er meget hårdt og spændt om morgenen og om aftenen er det mere blødt, den ene side er større end den anden selve patterne er også forskellige

• #6   30. mar 2010 Så var dyrlægen her idag.. Det kan gå hen og udvikle sig til betændelse, så jeg skal tage temp. nogle gange dagligt.. :0(
    Hun mente yveret var lidt større og hårere end "sædvanligt" , men der skal intet gøres nu. Vi er jo allle så forskellige. Så vi krydser fingre for at det går som det skal og at Ieke ikke får feber.
    Jeg skal selvfølgelig ringe efter dr. dyr hvis der sker nogle ændringer..

Men .. hellere ringe en gang for meget , end en gang for lidt.

• #7   30. mar 2010 det er helt normalt smiley det har zetten også haft.
    hendes to patter er lige blevet lige store, så det skal du ikke være bekymret over.

• #8   30. mar 2010 hov havde ikke lige læst hvad der var skrevet der ned af.
    men zetten har som sagt lige haft det. og de forgående 2 år. er det samme sket.
    men krydser fingre for dig/jer at alt går vel

Kommentér på:
Yver..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce