{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Beslutning som jeg ikke vil træffe.... {{forumTopicSubject}}

ja, jeg håber ikke denne beslutning skal tages, men desværre kan jeg ikke trylle....
Måske blir jeg nødt til at sælge min elskede bamsefar Ravel, bare tanken gør ondt.....
Men er desværre røget ud af dagpenge systemet i januar, og er nu på kontanthjælp, som jeg faktisk heller ikke får, da min mand tjener for meget... men det blir vores udgifter jo desværre ikke mindre af.....har jo søgt og søgt efter arbejde, men indtil nu har jeg ikke haft held med mig... har da været til et par samtaler også, men jeg var åbenbart ikke den rette til jobbet...
men indtil videre har vi klaret den med bankens hjælp og velvilje, men det kan jo heller ikke fortsætte...
mit spørgsmål er så bare, hvor meget jeg evt skal sætte ravel til og hvilke krav jeg kan stille til ny ejer ??
han er vallak, blåt hestepas, chippet, fylder 2 år til juli, og passet med alt !!!
Håber bare ikke det kommer så vidt, måske har jeg bare brug for lidt råd og trøst, hader tanken om at skulle af med min lille mand
har i andre prøvet dette og hvad gjorde i ?
Bare lidt triste tanker herfra....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle Ikea sofa 800 kr.
  • motorsav vil ikke starte 700 kr.
  • Skiftning af tilkalket ballofix 700 kr.
  • Udskiftning af bilbatteri hjemme 1.400 kr.
  • Drilling work for hanging curtains-3 windows 600 kr.
  • Montering af 4 lamper og en lysekrone 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beslutning som jeg ikke vil træffe....
  • #1   25. mar 2010 puha... ikke sjovt... jeg har prøvet at skulle sælge min Gipsy, da jeg skulle igang med at studere... det var det værste... jeg var meget krsen overfor køber... og det tog lang tid... jeg var så heldig at jeg fandt den helt rigtige og hun ringede til mig i 08 og spurgte om jeg ville købe hende tilbage da hun ikke ville have hest mere... så i 4år var jeg uden min bamse...

jeg ved ikke hvad du skal sætte ham til... men jeg ville i hvert fald hvis jeg var dig... tage mig god tid til at finde det helt rigtige sted, der passer til din hest... og så ikke tænke så meget på hvad man får for ham... det tror jeg du selv vil have det bedst med... det gjorde jeg med gipsy... og selv om jeg i alle 4år kunne græde når jeg tænkte på hende, så vidste jeg hun havde det godt og jeg var oppe og besøge hende så jeg kunne se at hun trives...

men føler med dig... hvad med at udlåne ham et stykke tid?... det kunne jo være at det hele så lidt anderledes ud om et år eller noget...

hilsen Britta

• #2   25. mar 2010 Øv da også! Sikke en trist beslutning at måtte tage... føler virkelig med dig...

Jeg har heller ingen idé om, hvad du bør sætte Ravel til, men han ser ud til at være en rigtig dejlig dreng, og jeg håber, det lykkes dig at finde et super hjem til ham. smiley

• #3   27. mar 2010 ville da låne ud i første omgang, job skal nok komme meld dig ind i et vikar det giver lidt og de modregner i kontanthjælpen, men det er nemmer at få job når du holder dig igang, ved jeg af egen erfaring, gik selv 8 måneder til jeg fik job, på deltid, som nu er blevet til fuldtid samme sted:-) så hæng i det kommer det hele.

Kommentér på:
Beslutning som jeg ikke vil træffe....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce