{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Uh... kun en uge til... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er der kun en uge, til jeg for alvor er blevet Tinker-ejet! Og hold da op, hvor jeg glæder mig... har allerede sommerfugle i maven!! smiley

Boksen er gjort klar, og jeg har købt ekstra grime, foderkrybbe og striglegrej til den skønne... hm... har jeg glemt noget???

Er så spændt på, hvad han vil sige til sit nye hjem og ikke mindst sine 2 nye foldkammerater; nussehovedet Falle og bøllespiren Futte. smiley Uh, håber godt nok den kommende uge går hurtigt! *GG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uh... kun en uge til...
  • #1   21. mar 2010 kan du ikke sende dit tjekliste til mig... for jeg vil garanteret få det lige som dig... Kan slet heller ikke vendte.. og skal vendte over en måned... føj, det er lang tid...

• #2   21. mar 2010 Louise: Du kommer til at mangle en god hårbørste og showshine+mirakel-midlet: HYBEN

• #3   22. mar 2010 Nå ja.. HYBENPULVER!!! smiley Kan jeg bruge det, man kan få i Matas, eller skal jeg købe noget, der er specielt lavet til hest? Spørger dummernikken... smiley

Hårbørste og showshine har jeg i forvejen til Falle, som også er ved at udvikle en pæn hårpragt, selv om han kun er 1 år gammel. smiley De bliver et par rigtige "harald hårfager", mine drenge. smiley

• #4   22. mar 2010 jeg har brugt hybenpulver fra føtex til mennesker, og nu her bruger jeg pulver fra Askhims... Og Askhims er det billigste sted jeg har fundet...

Jeg skal forresten igang med et forsøg .- jeg skal prøve en fjerne vinterpels med en "ferminator". En strigle som er udviklet til hunde og katte... Og jeg tænker at den nok også godt kan bruges til de der pelsbolde I har...

• #5   22. mar 2010 Hm... jeg må vist ind og lure på Askhims. smiley

Angående strigler, så har jeg hele baduljen med undtagelse af de der til at tage vand ud af pelsen (sådan en skal jeg have, men den er jo ikke så relevant nu); jeg har købt gummignubber, metalstrigle, almindelig plastikstrigle, stiv børste, blød børste, kardæsk, hovrenser, hovedbørste, hovbørste og man-børste. smiley

Produkter til mug på lager var faktisk en god idé... må indrømme, at jeg ikke har det i forvejen, for jeg har 7-9-13 ikke haft mugproblemer på Frieser-basserne. Vi har sandjord her, så der bliver sjældent særlig meget mudder - måske det er medvirkende til at undgå muggen. smiley

• #6   22. mar 2010 Furminatoren FÅS til heste allerede smiley Jeg har den smiley

• #7   22. mar 2010 Og ja, sandjord er fantastisk.. og ellers så husk det gamle råd:
    En ske HYBEN om dagen,
    Holder MUK fra bagen... (af hoven)... øhhhhhhhhhhh

Hyben er altså også fantastisk til at få en fantastisk hårpragt smiley
    Og så må vi have en FÆLLES hyben-høste tur.
    Lene (Askhim) ville gerne holde foredrag om hvad vi selv kan plukke. Men fordi hun sælger urter som lævnedsmiddel, må hun ikke fortælle om det, fordi det falder under 'alternativ behandling', og det må man ikke fortælle om hvis man også sælger det *SUK*

• #8   23. mar 2010 Jeg vil også ha sandjord!!! Så ville mine Ponzer ikke ligne noget fra en 1. verdenskrigs skyttegrav!
    Og jeg er klar på en hyben-høstetur!! Så laver jeg sku også marmelade af det!!! (Altså IKKE til hestene!)

• #9   23. mar 2010 Jeg elsker min sandjord, har næsten aldrig mudder eller beskidte ben smiley
    Hyben er vi også glade for her og har også overvejer at høste lidt selv smiley

• #10   23. mar 2010 Ja, sandjord er SKØNT!! smiley Vi har næsten aldrig mudder; når det er der, er der kun lidt, og det forsvinder lynhurtigt igen. smiley

Og det hybenpulver lyder som et "must", så jeg må hellere se at få det bestilt allerede i dag... sidder jo herhjemme med jordens største generalforkølelse, så der er alligevel ikke så meget at give sig til. *gg*

• #11   23. mar 2010 Hæ hæ--- Spis noget hyben smiley
    Stakkel! Håber du snart blir rask!

Kommentér på:
Uh... kun en uge til...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce