you are my god /;<3 {{forumTopicSubject}}
Michael var den mest enestående mand jeg nogensinde har hørt om, været fan af, set optræde og som overhovedet har levet!
Der er så mange indlæg om hvor meget de elsker Michael, men nu kommer min historie om hvorfor han lige er noget specielt for mig..
Lige siden jeg var lille har min far og hele hans familie været vilde med Michael Jackson, og den første sang jeg hørte var sært nok også: "billie jean" Da jeg blev ældre sled jeg gulvet da jeg prøvede mig med moon walk, men i den var man jo ikke gammel nok til koncerter/;
Han har åbnet så mange muligheder, lavet så meget personligt og specielt musik der rør' mig dybt i hjertet!
Hans stemme gør mig blød i knæene og han er en af de FÅ kunstnere der kan få mig til at græde over en sang,
jeg kendte ham ikke personligt, men hans død ramte mig somom jeg havde kendt ham i mange år.. Jeg var stille i mange dage, jeg ignorede folk og mistede uheldigvis også en veninde i et langt stykke tid efter ikke at havde andet i hovedet end michaels død og aldrig havde tid til hende - men da jeg så tog mig sammen og snakkede med hende om hvor følelsesmæssigt jeg var ramt, forstod hun mig heldigvis og tilgav mig! Men michael har givet mig SÅ mange oplevelser og når han går på scenen er der ikke et øje tørt (:<3
Manden som nu idag er kendt som kongen af pop, lever videre i alles hjerter! /;
Jeg nåede alderen og klar til koncerter og bedst som jeg var klar, holdt han 50 koncerter i london jeg bare måtte afsted til /;<3
rip baby - you are always in my mind!
We miss you michael...
undskyld det blev langt, men når jeg tænker på ham kommer der en masse frem..
apr 2008
Følger: 111 Følgere: 100 Heste: 3 Emner: 349 Svar: 3.526
Seriøst, han har inspireret millioner.. miliarder... nej <b>drillioner</b> af mennesker, og folk er gået amok når de hørte at han kom til byen.
Hvis jeg kunne gøre en forskel <b>1</b> gang i live og leve en person op, så skulle det være <b>vores</b> "gud" Michael, og så ville jeg få gud til at give ham en chance til her på jorden hvor alle elsker ham.
Og så dem der ikke elsker ham, som hader ham, de kan bare fise af, så kan alle dem sder elsker ham, være ved ham, "I'll be there for you Michael!!!" Han vil ALTID være i vores hjerte, være kendt som "King of Pop" og han vil leve og have det godt med sig selv oppe i himlen!!!
<b>"I love you Mike, and i will always remember you as a god!"</b>
nov 2009
Følger: 99 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 49
han vil aldrig blive glemt :)<3 han vil være i mit hjerte
4ever :D<33 kan ikke beskrive min kærlighed til ham med ord <33
så det bliver bare en lille teks men hvis jeg skulle ville
den blive flere timer lang <33 love you MICHAEL <33 4EVER <33
apr 2008
-Nu sidder han oppe i himlen og kigger ned på os alle, og når vi alle går i seng, for vi et kys på panden, fordi han også elsker os! :')<3
nov 2009
jeg er så ked af at han er død ;( <33 love MJ
apr 2008
nov 2009
jul 2009
Følger: 65 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 114 Svar: 983
Jeg glædede mig SÅ meget til hans koncerter og der blev solgt flere millioner billetter på bare 30 sek!!
Jeg fik skaffet nogle og bedst som man ikke kunne blive gladere, ramte det værste mig og <b>alle</b> andre!
Michael i love you /;<3
nov 2009
beskrive hvor meget jeg elsker ham kan ikke finde nogle ord der er store nok til ham :)<3333
apr 2008
nov 2009
you are my god /;<3
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside