{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

you are my god! /;<3 {{forumTopicSubject}}

Michael var den mest enestående mand jeg nogensinde har hørt om, været fan af, set optræde og som overhovedet har levet!

Der er så mange indlæg om hvor meget de elsker Michael, men nu kommer min historie om hvorfor han lige er noget specielt for mig..

Lige siden jeg var lille har min far og hele hans familie været vilde med Michael Jackson, og den første sang jeg hørte var sært nok også: "billie jean" Da jeg blev ældre sled jeg gulvet da jeg prøvede mig med moon walk, men i den var man jo ikke gammel nok til koncerter/;
Han har åbnet så mange muligheder, lavet så meget personligt og specielt musik der rør' mig dybt i hjertet!
Hans stemme gør mig blød i knæene og han er en af de FÅ kunstnere der kan få mig til at græde over en sang,
jeg kendte ham ikke personligt, men hans død ramte mig somom jeg havde kendt ham i mange år.. Jeg var stille i mange dage, jeg ignorede folk og mistede uheldigvis også en veninde i et langt stykke tid efter ikke at havde andet i hovedet end michaels død og aldrig havde tid til hende - men da jeg så tog mig sammen og snakkede med hende om hvor følelsesmæssigt jeg var ramt, forstod hun mig heldigvis og tilgav mig! Men michael har givet mig SÅ mange oplevelser og når han går på scenen er der ikke et øje tørt (:<3

Manden som nu idag er kendt som kongen af pop, lever videre i alles hjerter! /;

Jeg nåede alderen og klar til koncerter og bedst som jeg var klar, holdt han 50 koncerter i london jeg bare måtte afsted til /;<3
rip baby - you are always in my mind!

We miss you michael...
undskyld det blev langt, men når jeg tænker på ham kommer der en masse frem..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  you are my god! /;<3
Kommentér på:
you are my god! /;<3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce