{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Foder til åring {{forumTopicSubject}}

Heej alle i kloge hoveder herinde .

Jeg har en hingst fra maj sidste år, som får nyt hjem her til d. 1.
Og her skal jeg selv sørge for foder eller købe gennem der hvor han skal stå.

De fodrer med HorseBalancer fra Tjørnehøj og valset havre sammen med, samt hø ad libitum . - hvad tror i om den løsning ?

Har så gået og tænkt lidt på at give ham Salvana Hestemineral samt en håndfuld lucerne, og stadig hø ad libitum .

Det skal siges at jeg er på elevløn, så økonomien har også en lille rolle i den her sag . - Men samtidig vil jeg jo ikke gå på kompromis, så han får problemer nu her mens han vokser så meget som han gør .

Men tænkte at jeg lige ville høre jer herinde om i har noget som i sys er bedre eller ringere end det jeg har skrevet ovenover eller hva i ville vælge af de 2 ting - eller måske en kombination ?! - og hvordan vil det evt være med ændringer i foderet når han bliver 1, 2 eller 3 år ?

Håber at få nogle gode råd, så han får den mest optimale foderplan til rimelige penge .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til åring
  • #1   27. jan 2010 hej

hvis det er meget vigtigt for dig at din hest få det optimale fodre synes jeg du skal få lavet en fodre plan, det kan du hente inde på tjørnhøjs hjemmeside. Så er du også sikker på den ikke får for mange proteiner for så taber dig meget..!

held og lykke...:)

Kommentér på:
Foder til åring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce