582 visninger
|
Oprettet:
hej hjælp mig lige {{forumTopicSubject}}
men hest skal lære og gå ned i traven har prøvet med bøje stillnger og det hjælper lidt han gider bare ikke bøje i traven så drejer han og jeg presser godt med benet men har i andre ider
sep 2007
Følger: 63 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 155 Svar: 562
maj 2009
Følger: 68 Følgere: 61 Heste: 6 Emner: 187 Svar: 755
sep 2007
Følger: 63 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 155 Svar: 562
jul 2007
Følger: 136 Følgere: 728 Heste: 15 Emner: 175 Svar: 1.387
Jeg tager ud og underviser lidt, men jeg bor desværre på fyn
jul 2009
Følger: 105 Følgere: 100 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 87
det gjorde jeg med min pony og nu går hun næsten selv ned.
Det kræver lang tid men det gir pote.
husk brug mest dit ben og kun tøjlen som hjælper :O)
jul 2009
Følger: 208 Følgere: 183 Heste: 4 Emner: 392 Svar: 3.570
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
men det er godt nok også et dyrt sted du har din hest til at stå? Find et billigere sted evt. ... Bare en lille stald hvor der er en ridebane til - ridehus kan sagtens undværes, og er I mange tilfælde til stor gavn, selvom det kan være ret surt nogle gange, men det er charmen ved sporten ;b
Én ting er jo at vide hvad man skal gøre for at få hesten til det ene og det andet, noget andet er at gøre det, så det faktisk har en effekt...
Så hvis jeg var dig, så ville jeg stille og roligt kigge mig om efter et sted som vil have en hest/pony opstaldet uden det bliver for dyrt (: Og så er der nogle penge tilovers til undervisning, og som nogle af de andre skriver, så er der nogen som er villige til at køre ud ... Det vil altså være til gavn for din ridning! Det kan godt være, at det ikke er det sjoveste at få at vide, og du sikkert synes, at det er et fint sted din hest står nu, men nogle gange er man nødt til at tage nogle sure beslutninger for at det kan komme til at fungere, og din hest stadig har det godt + du kan få noget ud af din ridning (:
maj 2009
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
Det er også derfor det er en god idé at overveje at flytte hesten (: Det er i forvejen et dyrt sted, og hvis du oveni købet ikke kan få en underviser derud...
Det er lidt en træls situation at stå i, og det er ikke sikkert, at der er så mange gårde man kan flytte den hen på, men det er jo med at holde øjne og ører åbne hvis der skulle byde sig et eller andet...
Det kan også være, at hvis der står andre ryttere hvor du har din hest opstaldet, at der er én af dem der kan hjælpe dig en gang eller to!? Det kan godt være træls at skulle høre forskellige meninger, men man må jo gå lidt på kompromis engang i mellem ...
maj 2009
hej hjælp mig lige
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside