2.702 visninger
|
Oprettet:
Benedicte og Noisette<33
5. jun 2007 Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
5. jun 2007 Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
Dansk aflevering -Essay?? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg skal aflevere en dansk stil i skolen på fredag og det skal være et essay.
Men kan jeg starte fx. sådan:
Kæledyr
Det kan være en kat, en hund eller et helt andet dyr som man knytter et bånd til og kan stort set alt med. Nogle mener at et dyr som en hest ikke er et kæledyr, men personligt vil jeg selv mene det. Selvom det ikke er et lille dyr som man kan have hjemme i stuen og nusse med så er det alligevel et dyr som nogle mennesker kan bruge lige så lang til på at nusse og hygge med som andre kan med en hund, kat eller andre dyr.
Eller kan jeg skrive noget andet??
Evt. andet emne??
jun 2007
Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
Er heste et kæledyr?
Mange mener at et kæledyr kun kan være en kat, en hund eller et andet lille dyr som man kan have hjemme, knytter et bånd til og kan stort set alt med. Nogle mener at et dyr som en hest ikke kan være et kæledyr, men er et husdyr. Personligt mener jeg selv at det er et kæledyr, for selvom det ikke er et lille dyr som man kan have hjemme i stuen og nusse med så er det alligevel et dyr som mange mennesker, især piger, kan bruge lige så lang til på at nusse og hygge med som andre kan med en hund, kat eller andre dyr.
Jeg har selv en hest som jeg kan bruge evigheder på at stå og nusse og snakke med, selvom han jo ikke kan svare så er det jo rart at man kan sige alt til den for man er 100 % sikker på at den ikke siger det videre.
Dansk aflevering -Essay??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside