{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der også er besat ?
  • #1   29. dec 2009 Du er overhovedet ikk den eneste!
    - er også! Mega meget smiley

• #3   29. dec 2009 Dumt spørgsmål i en Twilight besat gruppe..

• #4   29. dec 2009 Feeedt smiley

Jeg kan hverken leve uden bøgerne, filmene eller musikken ;b .. Underligt nok er det vildt meget min musik smag som er med i filmene (; ..

I søndags var jeg inde og se new moon for anden gang med en veninde, ville jeg bare se den igen, med det sammen xD ..
    Da jeg havde læst new moon første gang, følte jeg også der manglede noget i mit liv xD .. Måske ret plat, men jeg er bare mega besat xD

• #5   29. dec 2009 ~Dode & Piccolo! ;D smiley !
    Hvorfor? Man kan da godt synes at serien er god, uden at være besat af den ? Tror ikke det er alle her inde som er besat.

• #6   29. dec 2009 Ja ja, men det her spørgsmål er bare blevet stillet RET mange gange så ja.. dx

• #8   30. dec 2009 Jeg er også total besat , vil så gerne have new moon på dvd så man kan se den hele tiden - Og venter bare på Eclipse kommer i biffen

Der er så lang tid til smiley

• #9   30. dec 2009 i starten da jeg først læste bøgerne og så filmen. det var i 9. klasse. der var jeg fuldstændig besat. jeg tænkte ikke på andet, snakkede ikke om andet eller læste og så ikke andet. jeg var totalt væk.
    nu har jeg læst alle bøgerne mange gange, jeg elsker dem stadig og læser ikke andet. smiley
    men har ikke så meget tid efter jeg begyndte på gymnasiet, har jeg ikke så meget tid, så jeg læser ikke så meget mere. så "besættelsen" er lidt væk smiley men jeg er stadig en stor fan.

• #10   30. dec 2009 Fedt at hører jeg ikke er den eneste ;b ..

• #12   30. dec 2009 Jeg er også xD

• #13   1. jan 2010 Undskyld til dem som synes det er træls jeg har stillet det her spørgsmål som åbenbart er blevet stillet mange gang. Det var virkelig ikke for at irreterer nogen. Bestemt ikke. Jeg har bare ikke oplevet spørgsmålet. Men nu kommer der også så mange opslag om dagen og da jeg ikke har tid til at være på HG hverdag, er der virkelig mange opslag jeg skal kigge igennem, når jeg har på HG og så har jeg måske overset det.
    Men undskyld igen, hvis der er nogen som er blevet voldsom irreteret over dette opslag. Det var ikke min mening.

• #14   1. jan 2010 Det er dejligt at hører at der er mange som har det lige som mig, for så føler jeg mig ikke helt så sindsyg smiley
    Jeg håber jeg er ved at få kontrol over mit xD ... Jeg har også en veninde som er lige så stor fan som mig xD Når vi er sammen eller skriver sammen (Vi ses ikke så tit da hun er på efterskole) skal vi ALTID lige snakke om twilight (;
    Det er bare træls at mine veninder i min klasse på HTX ryster på hovedet af mig når jeg snakke om twilight eller om hvor lækre skuespillerne er xD

• #15   4. jan 2010 Jeg er bare såå.. besat,

• #18   7. jan 2010 Bella Pattinson, I smiley Twilight <3!! ' OG .~ Vi To * <33 .
    I er ikke de eneste i verden (; Jeg har dog kun læst twilight og new moon bøgerne, fordi jeg ikke vil ødelægge filmene ved at læse bøgerne inden og så blive helt vildt skuffet over filmene, så jeg venter med at se læse de andre bøger til filmene har været der. Ellers det er mega hårdt. Men jeg kan gøre det fordi det er noget jeg har sammen med en god veninde smiley Så gøre det det lidt lettere (;

Men jeg er også forelsker i Edward og ikke Rob. Jeg elsker virkelig Edwards personlighed. Det er en skam jeg ikke har fundet en fyr som har den samme personlig /: . Og udseende !!!!

• #20   9. jan 2010 Fordi jeg også vælge at gøre det på denne her måde er fordi da jeg skulle se Twilight, tog jeg egentlig bare med mine veninde med i biffen for at være sammen med dem. Jeg gik på efterskole og så dem ikke så tit. jeg viste overhovedet ikke hvad den handlede om og f**k hvor var det fedt ikke at vide hvad der skete overhovedet. Det samme gjorde jeg med new moon og det var lige så fedt smiley Så det er derfor jeg gøre det på en anden måde. Men forstår da godt at i vil læse dem alle sammen, jeg synes også det er svært at holde igen.

Vil godt give dig ret i at det heller ikke er alt jeg elsker ved Edward, men det er det meste ;b ..

Jeg glæder mig heller ikke til at jeg er færdig med daggry S: .. Det bliver forfærdenligt !! Men jeg håber vi alle sammen overlever det. Og håber virklig Midnight Sun udkommer !!! Det ville virkelig være trist hvis den ikke kommer smiley ..

• #21   10. jan 2010 Jeg er helt enig ;b .. Jeg er i gang med new moon for anden gang (: Har også læst twilight to gange og jeg synes man får meget mere ud af den anden gang, fordi der er så mange detaljer i dem, så man kan ikke huske det hele alligevel og så for man mere ud af det som stå mellem linierne jo flere gange man læser den, det gøre jeg i hvert fald smiley

Kommentér på:
Andre der også er besat ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce