{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Virus... andre der også har det??? {{forumTopicSubject}}

min hest stod med 39,4 i feber fredag aften, lørdag var den steget til 40,5 og så kom dyrlægen, fik metacam til at nedsætte feberen.

i morges var den faldet til 37,4, og men til aften 38,0
Hun spiser sine gulerødder, hø, wrap, og drikker masser af vand, men vil ikke spise alm, foder medmindre jeg giver hende det i hånden.

Andre der har det samme, eller været ude for noget lignende???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virus... andre der også har det???
  • #1   25. jan 2011 Jep vi har haft det hos os.. Min 4 års.. Ville heller ikke pludselig spise.. også ringer mine alarm klokker, for hun er normalt MEGET glad for mad... og især hendes gullerødder.. Men dem gad hun heller ikke rigtigt.. Det viste sig også at hun havde 39 i feber.. Det er ikke så meget. Men nok til at hun ikke var hel frisk.. Dyrlægen sagde at det var noget virus infektion af en art.. så hun fik også metacam og antibiotika.. smiley En anden hest i stalden fik det nøjagtig det samme.. Men vi har så også haft endel hoste i stalden.. og han sagde at vores heste godt kunne have reageret anderledes, for min har ikke hostet..

• #2   25. jan 2011 MIn havde det sidste år, det tog et par dage og så var han frisk.. og som de andre skriver betyder 38 ikke være feber, men det er forskelligt fra hest til hest som fra menneske til menneske hvad normal temp. er.
    har min 38 eller over har han feber og bliver dvask, hans normaltemp. er nemlig 37,5, så jeg vil råde dig til at finde din hest normal temt. når den er rask, så du har noget at holde dine målinger op imod smiley

• #3   25. jan 2011 Jep vi har det også hos os !!

Vi har haft 3 nu som hoster, har feber og er forkølet !! Det er godt nok svært at få buk med men vi har heldigvis en god dyrlæge som giver en god rabat smiley
    Har hørt at der er mange som har en eller anden virus lige pt, så der må være noget i omløb

• #4   25. jan 2011 okay, min har stadigvæk 38,0 men hun vil ikke spise sin mad, den er hun ellers glad for. hun spiser kun hø og wrap, hun er færdig med metacam i dag, og håber så at hun vil begynde at spise igen snart.
    Dyrlægen sagde der godt kunne gå et par dage fra behandlingen slutter til de spiser igen.. Har i været ud for det også?

Min hun er meget træt og står sådan set bare og hænger... OG øv hvor gør det dog bare forbandet ondt at se dem have det sådan.... smiley

• #5   25. jan 2011 ved godt Feber ikke er 38, men lørdag eftermiddag stod hun også med 40,5
    Så håber ikke den stiger mere... smiley

• #6   25. jan 2011 Ja min ene hingst står også bare og hænger med hoved og ser rigtig trist ud smiley
    Han spiser dog sin mad men jeg kan tydeligt se han ikke har det godt !!

• #7   26. jan 2011 okay, min rører alt andet bare ikke sin speedi beet og sin lucerne... smiley

Kommentér på:
Virus... andre der også har det???

Annonce