{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Er simpelthen bare SÅÅÅÅÅ stolt. {{forumTopicSubject}}

Ja I er altså lige nød til at dele min altoverskyggende glæde med mig så her får i lige historien:

I dag har min dejlige ponz været ude og køre tur i trailer for første gang siden jeg hentede ham. (dengang kostede det næsten en ny trailertop :o() Han gik lige op i traileren selv om han ikke kendte den trailer han skulle køre i.......hold op hvor er jeg glad for al den tid jeg har stået tålmodigt og ventede på at han blev fortrolig med at gå op i en trailer. Det har virkelig givet bonus.
Nå men op i traileren det gik og der blev lukket efter ham.....spørg lige om krikken var kold i r**** :o) Så afsted det gik mod rideskolen som ligger ca 10 minutters kørsel væk. Her skulle han så stifte bekendskab med et ridehus for første gang. Han blev sluppet fri og så stak han ellers mulen i jorden om en anden sporhund og så blev hele ridehuset snuset igennem - spejlene blev der slikket på og bogstaverne samt skamlen blev studeret nøje. Sidstnævnte var lidt farlig (fniser).
Efter ca 20 minutter hvor han havde snuset og leget lidt skulle vi hjem igen. Jeg var noget spændt på om han ville op i traileren når han nu var blevet læsset af et fremmed sted......men min dejlige lille potte gik igen lige op i traileren - blev spændt fast og der blev lukket.
Hjemme igen mente Lene (som havde været så flink at køre os med sin trailæeren) at min ponz sagtens kunne gå ud af traileren selv så hun bad mig om at gå ned bagved traileren og tage imod ham - så ville hun sætte træktorv på ham og bede ham bakke.......og f***** om ikke hesten bare gjorde det. Da han var halvvejs nede af rampen kunne jeg tage fat i træktorvet og så stod han og kiggede på mig som om: "nå du er også her - hyggeligt".
Jeg havde mega sommerfugle i maven da jeg stod op i morges men de er fløjet for længst for min dejlige lille potte han gjorde min nervøsitet til skamme ved at opføre sig eksemplarisk.........som altid. Dygtig dreng.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er simpelthen bare SÅÅÅÅÅ stolt.
Kommentér på:
Er simpelthen bare SÅÅÅÅÅ stolt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce