{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Falle og Futte i sne for første gang {{forumTopicSubject}}

Ja, i dag var Falle og Futte for første gang ude i sneen (har desværre måttet lade dem stå inde et par dage, idet sneen har forårsaget, at kæresten og jeg har været mange flere timer hjemmefra end sædvanligt, og drengene er mørkeræde begge to), og jeg var meget spændt på, hvad de ville sige til det - ingen af dem havde jo set sne før! smiley

Men selv om de så lidt beklemte ud lige, da vi trak dem ud ad stalden, ELSKEDE de sneen, så snart de blev sluppet løs og fik lov til at tumle i den. smiley

Jeg havde selvfølgelig kameraet med på slæb:

http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=208076

Kig gerne forbi og læg eventuelt en kommentar i fotoalbummet, hvis I har lyst. smiley

Hvordan reagerede jeres føl og plage på deres første sne? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falle og Futte i sne for første gang
  • #1   19. dec 2009 Min plag turde til at starte med ikke at gå ud i sneen, men jeg fik om overtalt til at gå med ud.. og så syntes han at det var skide sjovt smiley

• #2   20. dec 2009 Mine to føller og ponyerne de går sammen med, gik helt fra snøvsen, de rendte efter hinanden og bukkede og sprangrundt, det var så sjovt at se.
    Mine børn stod bare og var helt målløse, for de havde aldrig set deres ponyer så kåde.

Kommentér på:
Falle og Futte i sne for første gang

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce