{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Kan det være vokseværk? {{forumTopicSubject}}

Min treårs hoppe lavede nogen underlige ting i går da jeg lukkede ud på fold.

Det var lige som om at hendes højre bagben låste, så hun lige skulle strække det inden hun kunne gå videre. hun gjorde det 2 gange på det stykke der er fra stald til fold ca 100 m.

Jeg har også mistanke om at hun er skredet lidt i mudderet på folden hvis de har løbet og leget.

Men ville lige høre hvad i mener inden jeg ringer til dyrlæge, hvis det fortsætter.

Hun har aldrig gjort det før.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det være vokseværk?
  • #1   8. dec 2009 det lyder som vokseværk...;-) man kan ikke gør noget ved det...jeg har selv 1 der gør det sammen som dig...så det vil jeg ikke være bange for..det er super hvis hun gå meget ude gerne hvor der er bakker(det har jeg ikke desvære bor på lolland...griner) hvor hun kan bruge sine muskler...smiler

• #2   8. dec 2009 Deres fold er en stor skråning, på nær nogen få steder. de er ude fra ca 9 til 20.

Forsvinder det igen? Det så meget mærkeligt ud, men hun er ikke varm eller hævet nogen steder. Og heller ikke halt. hendes ben ville bare ikke lige med.

hun lidt stiv her til morgen, indtil hun lige havde gået 10 skridt så var det ligesom ovre igen.

• #3   8. dec 2009 Jeg har også tænkt lidt på om hun måske bliver stiv og øm i musklerne af kulde. Hun går uden dækken, men ser umiddelbart ikke ud til at fryse, på trods af at hun ikke har særlig tyk pels. Hun er som sagt inde om natten, men også meget på fold. Den anden aften havde det regnet meget, og der så hun måske nok ud til fryse en smule, men hun var også driv våd.

• #4   8. dec 2009 Det har jeg ikke forstand på.
    Synes det lyder lidt osm det Cefir engang havde. Hendes pibe blev låst, men det var fordi hendes ridning var blevet stoppet 'brat' og hun havde allergi overfor noget pencilin.

• #5   8. dec 2009 Hun bliver godt nok nok ikke redet lige nu, da jeg pga operation i højre hånd ikke må lige pt. Men hun har ikke endnu været i seriøs træning, hun blev gjort ryttervant i sommers og har derefter været redet på skovtur og lidt bane 1-2 gange om ugen.

Nå jeg ser det an et par dage, ellers må jeg have fat i dr dyr.

Har heller ikke meget lyst til at smide dækken på hende, hun lader jo til at klare sig endnu.

• #6   8. dec 2009 Min frieser på 1 1/2 år gjorde det også fornygeligt det varede 2 dage så har hun ikke gjordt det siden min smed og dyrlæger mener at det er vokseværk

• #7   8. dec 2009 Hun virker noget stiv i bagpartiet. Men går regelmæssigt, uden halthed, Det har varet 2 dage nu, og virker ikke så slemt i dag. Håber det forsvinder igen.
    Hun er vokset et par cm de sidste måneder så måske det er meget logisk.

Kommentér på:
Kan det være vokseværk?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce