737 visninger
|
Oprettet:
Måske min dreng ikk bliver ridehest {{forumTopicSubject}}
han har været skadet og ja det har han måske fået mén af er vi kommet frem til... når man sætter sig op er han ligeglad.. men ikk hvor man røre hans man... han små steglede og bukkede helt vildt...
hende som var op på ham prøvede så at berøre ham ved manen så reagede han voldsomt.. han kan ikke lide nusseri i hovede kun hvis man gør det list hårdt.. og det værst der hvor næseremmen sidder.. suk suk...
han har aldrig været sådan før..
aner ikk hva jeg skal stille op og er der måske kun en udvej?
ja skulle bar lige ud med det.. da jeg virkelig holder af ham og tanken om at han ikke kan komme over det går mig på..
dec 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 12 Emner: 40 Svar: 651
dec 2007
men han skal ik opgives så let..
er bar så træls...
dec 2007
det værste er at min mor bar ikke gider at støtte mig i at jeg vil kæmpe for at han kommer over det.. så siger hun bar ja så der nok kun en vej... og det aflivning.. hun forstår virkelig at støtte en..
dec 2007
og skal ud til ham i aften igen og så kan jeg lige træne berøring, når han alligevel skal ha dækkenet skiftet...
dec 2007
men hans venstrebagben mistede han faktisk mere eller mindre hele ballen.. den stakkel.. men kæmper til det sidste..
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 193
Man har et ansvar over for sine dyr, og mener ikke at aflivning er en løsning i nu !
dec 2007
nej sys heller ikk aflivning.. men det min mor, der mener det.. men vil kæmpe for at han kan komme sig for han plejer at være glad os under rytter...
holder så meget af ham, at de penge kan ofres på at han evt. kan få det bedre
Måske min dreng ikk bliver ridehest
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside