{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Måske min dreng ikk bliver ridehest {{forumTopicSubject}}

han har været skadet og ja det har han måske fået mén af er vi kommet frem til... når man sætter sig op er han ligeglad.. men ikk hvor man røre hans man... han små steglede og bukkede helt vildt...
hende som var op på ham prøvede så at berøre ham ved manen så reagede han voldsomt.. han kan ikke lide nusseri i hovede kun hvis man gør det list hårdt.. og det værst der hvor næseremmen sidder.. suk suk...
han har aldrig været sådan før..
aner ikk hva jeg skal stille op og er der måske kun en udvej?
ja skulle bar lige ud med det.. da jeg virkelig holder af ham og tanken om at han ikke kan komme over det går mig på..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske min dreng ikk bliver ridehest
  • #1   26. nov 2009 han har nu masser af tillid og kan normalt gøre alt ved ham.. har haft ham i laang tid nu og det kommet efter den dumme skade... nu tror min mor faktisk der har sat sig nået i ryggen på ham så der måske kun er en vej... selv tøjlen signere ham hvis den glider ned eller op af manen..

• #2   26. nov 2009 det er bar ikk nyt for ham.. inden skaden kunne man sagtens gøre det uden han trak en mine..
    men han skal ik opgives så let..
    er bar så træls...

• #3   26. nov 2009 ja..
    det værste er at min mor bar ikke gider at støtte mig i at jeg vil kæmpe for at han kommer over det.. så siger hun bar ja så der nok kun en vej... og det aflivning.. hun forstår virkelig at støtte en..

• #4   26. nov 2009 ja det tager tid.. og ja vil jeg da træne og villig til det..
    og skal ud til ham i aften igen og så kan jeg lige træne berøring, når han alligevel skal ha dækkenet skiftet...

• #6   27. nov 2009 han sad fast i en boks der hvor han blev tilredet.. det gik ud over venster baghov og på højre bagben var der et dejligt kødsår.. i hovedet var der os en flænge så tror han her kæmpet med at komme op og han har nok fået en slem forskrækkelse...
    men hans venstrebagben mistede han faktisk mere eller mindre hele ballen.. den stakkel.. men kæmper til det sidste..

• #7   27. nov 2009 kunne lyde som om han har nogle torntapper der ikk er i orden, ville tilkalde en kiropraktor.. han har måske slået sig voldsomt da han sad fast i sin tid.
    Man har et ansvar over for sine dyr, og mener ikke at aflivning er en løsning i nu !

• #8   27. nov 2009 ja har jeg os overvejet..
    nej sys heller ikk aflivning.. men det min mor, der mener det.. men vil kæmpe for at han kan komme sig for han plejer at være glad os under rytter...
    holder så meget af ham, at de penge kan ofres på at han evt. kan få det bedre

Kommentér på:
Måske min dreng ikk bliver ridehest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce