15. jan 2009 Følger: 131 Følgere: 122 Heste: 8 Emner: 126 Svar: 881
dreng {{forumTopicSubject}}
Dette har jeg skrevet i et tidligere emne:
Misundelse er en grim ting. Jeg har før skrevet om en dreng og det er stadig med ham. Jeg er bare træt af ham nu, og alligevel ikk. han er yngre end mig, men viiiildt sød. (og kærlighed har ingen alder!).
Han var vidst lidt vild med mig. og det samme med mig. altså, først var vi venner, så ville han godt noget, så ville han ikk alligevel, så ville han godt og nu vil han ikk alligevel. han har for ca. en uge siden slået op med sin kæreste, og idag skrev han så at hun var den dejligste og lækreste osv, og jeg skrev jeg var ligeglad. han spurgte om jeg var sur, og ja lidt, men det må han jo selv om. Så skriver han at jeg er sød nok, skat, kyssemund osv.
men er bare misundelig, for nu har han edder hugme spurgt hende om de skal komme sammen igen.......
skal jeg droppe det, og KUN være venner med ham eller blive ved med at være 'forelsket'? Jeg er i den grad meget mindre forelsket i ham end jeg var før ;s
Og dette her er problemet nu:
Hjælp mig?!
Han er lige kommet sammen med hende pigen. De var begge singler i 4-5 dage, rigtig flot da. -.- Jeg er stadig misundelig, og måske kan jeg stadig godt lide ham lidt, men jeg VIL ikke kunne lide ham... ! Kun som en god nok ven... Hvad fanden gør jeg for at jeg ikk er vild med ham mere?!!
Har indset at han på en måde er lidt dum og latterlig . Lørdag-søndag er min lillebror, mig og ham sammen, og er bare bange for jeg kommer til at kede mig ekstremt fordi, ja, jeg er stadig lidt vild med ham, ( jeg vil ikk!). Vi har kysset/snavet og flettet finger osv. før, og det kan vi jo så ikk mere fordi han lige er kommet sammen med hende igen. Hvad gør jeg for at jeg kun ser ham som en god ven, og har i evt. nogle ideer til hvad vi kan laver lørdag-søndag??
jan 2010
Følger: 195 Følgere: 187 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 480
Hvis han har en kæreste kan du jo ikke have noget med ham, det der med i kysser og holder i hånd!
jan 2009
Følger: 131 Følgere: 122 Heste: 8 Emner: 126 Svar: 881
jan 2009
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 57 Svar: 275
Jeg elskede, eller elsker, ham stadig også selvom jeg ikke ville. Jeg kan heller ikke bare finde en anden...
En god måde er at ignorere ham helt, være sammen med veninderne og ellers bare lave en masse ting så man glemmer ham
jan 2009
ham og jeg blev enige om at vi kun var venner osv, og jeg sikrede mig der ikk var noget galt og han ikk var irriteret på mig... På et tidspunkt kørte han ogs lige sin hånd ned af min ryg? sådan kærligt, stille og blødt, ligesom man lige aer en :-* Men skal jeg ignorere ham fuldstændig, ikk skrive til ham eller noget som helst???? (-: Ved ikk om det vil hjælpe elle rom jeg kan holde det, men skal jeg prøve det? vil det hjælpe?..
jan 2009
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 57 Svar: 275
Men måske skriv lidt mindre sammen? Det har hjulpet mig
jan 2009
dreng
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside