{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

hvorfor er drenge sådan? :( {{forumTopicSubject}}

Jeg mødtes med en dreng som jeg blev helt vild med, da vi var sammen kyssede vi og han sagde at han godt kunne lide mig, og jeg kunne jo også lide ham, men da jeg tog hjem var alt som før og vi skrev som vi plejede, men alligvel ændrede det jo ingenting, vi mødtes igen og det var stadig perfekt når vi var sammen , så igår da jeg var inde på noget der hedder speek så jeg på hans profil, at han havde en kæreste vd navn sara, jeg ringede til ham og spurgte om han havde fået kæreste på ? også sagde han bar ehmm... såe sagde jeg det har du skrevet inde på speek? hvorfor har du ikke sagt det? så siger han bare fordi jeg jo ikke ville gøre dig ked af det når du godt kunne lide mig og sådan, ?! jeg fattede bare røv af hvad der skete for ham?! blev mega sur, og sagde bare nå! men hvornår kom i sammen? såe sagde han for 1 uge siden, og vi havde været sammen her i torsdags? altså imens han kom sammen med hende, havde han været sammen med mig og kysset med mig!? hvad sker der for det? undskyld hvis det ikke hører til herinde, men måtte bare lige ud med det!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor er drenge sådan? :(
  • #6   26. nov 2009 Altså, jeg har haft 3 kærester som har været mig utro, den ene var mig utro gennem hele forholdet (6 mdr. ), derfor har jeg også svært ved det med at folk er utro og så'n, fordi jeg ved hvor såret man blir af det.. altså da jeg fandt ud af at min kæreste som havde været utro i 6 mdr, var mig utro, snakkede jeg med ham om det, men han ville ikke, så jeg slog op med ham, det var jo ikke fordi jeg ikke elskede ham, men følte ikke han elskede mig. så syntes dt var bedst bare at stoppe der. men der er jo self mange meninger oim det

Kommentér på:
hvorfor er drenge sådan? :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce